کد خبر : 14352
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1393 - 9:39
-

غیاثی:دو بازیکن با تجربه به تیم اضافه شوند،می توانیم بین سه تیم اول باشیم

غیاثی:دو بازیکن با تجربه به تیم اضافه شوند،می توانیم بین سه تیم اول باشیم
مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مورد اینکه گفته می‌شد دستور مصدوم کردن علیرضا وفایی از سوی یکی از اعضای کادر فنی فرش آرا داده شد اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم در فوتسال چنین مسائلی باشد و چنین مسئله‌ای را باور ندارم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم بیان کرد: لیگ از این به بعد فرسایشی می‌شود و اعتقاد دارم بالای جدول دستخوش تغییرات زیادی تا پایان فصل می‌شود و در حال حاضر در موقعیتی در جدول قرار داریم که می‌توانیم صدرنشینی خود را پس بگیریم اما باید برای ادامه فصل برنامه ریزی مناسبی انجام دهیم.
سید وحید غیاثی تصریح کرد: شکست برابر فرش آرا نگران کننده نیست زیرا بازی خوبی انجام داده‌ایم و این بازی، بازی خارج از خانه ما بود اما باید تا بازی با مس سونگون در قم، تیم را بازسازی کنیم و ریکاوری مناسبی انجام دهیم.
مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مورد اینکه گفته می‌شد دستور مصدوم کردن علیرضا وفایی از سوی یکی از اعضای کادر فنی فرش آرا داده شد اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم در فوتسال چنین مسائلی باشد و چنین مسئله‌ای را باور ندارم.
غیاثی درباره آینده ماهان تندیس خاطرنشان کرد: تیم ما خیلی جوان است و میانگین تجربی تیم پایین است و اگر بتوانیم یک یا دو بازیکن با تجربه و گره گشا در نیم فصل دوم به تیممان اضافه کنیم آینده خوبی در انتظارمان است و می‌توانیم حداقل در بین ۳ تیم بر‌تر لیگ قرار بگیریم.
درباره شکست ماهان تندیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال برابر فرش آرا اظهار داشت:پیش از این مسابقه هم گفته بودم که بازی ما برابر فرش آرا مسابقه خوبی از آب در می‌آید و تماشاگران از آن لذت می‌برند اما ما به این دلیل بازنده بازی شدیم که حریف از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرد اما تیم ما به اندازه کافی در ضربات آخر با دقت عمل نکرد.
وی افزود: عقیده دارم نمی‌توانیم روی اشتباهات داوری تکیه کنیم اما در بازی با فرش آرا، اشتباه داور روی ۲ گل حریف نقش داشت و خطاهای مشکوکی از سوی داوران بازی گرفته شد اما در مجموع از داوری ناراضی نبودم.
مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: هر دو تیم فوتسال بازی کردند و ما سعی کردیم از نفرات سرعتی استفاده کنیم اما تنها دلیل باخت ما عدم استفاده از موقعیت‌های گلزنی بود و از نظر فنی چیزی از فرش آرا کمتر نداشتیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بنیامین دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

غیاثی یکی از بهترین ها در قم هست.
چه قبلا که بازی میکرد…چه الان که مربیگری میکنه.
امیدوارم یکروز کادر فنی متشکل از حسن زاده و غیاثی باشه.

علی دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱

این آقا تیم ماهان رو نابود میکنه …شعار هفته بعد هواداران غیاثی حیا کن …

مربی قمی دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

حاج ناصر یه کاری کن تا این غیاثی هم خودتو هم فوتسال قم نابود نکرده

رضا سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

وحید غیاثی حمایتت می کنیم

خسرو سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷

همین وحید غیاثی ترسو اومد گفت هیچ فشاری برای بازی دادن به پسر مدیرعامل روی ما نیست. مربی ترسویی که بخاطر بقا تو تیم و بخاطر پول خودش و شرفشو بفروشه ب درد نمیخوره. همه میدونن که مجبورید علی شریفی رو بازی بدید