کد خبر : 15261
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 14:48
-

شمسایی:بالاتر از آنچه تصور می‌کردیم نتیجه گرفتیم/بعد از فوت مرحوم حسین زاده در کمیته فوتسال زلزله‌آمده است

شمسایی:بالاتر از آنچه تصور می‌کردیم نتیجه گرفتیم/بعد از فوت مرحوم حسین زاده در کمیته فوتسال زلزله‌آمده است
سرمربی تاسیسات دریایی گفت:سه چهار دفعه نماینده‌ و سرپرست‌مان را به کمیته فوتسال فرستادیم که برنامه را بگیریم اما متاسفانه هیچ برنامه‌ای برای نیم فصل دوم به ما نداده‌اند و این نشان می‌دهد که خودمان داریم درجا می‌زنیم و همین ریزه‌کاری‌هاست که مانع رشد فوتسال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،وحید شمسایی در مورد اینکه به نظر می‌رسد آنها در نیم فصل اول دور از انتظار ظاهر شده‌اند، اظهار داشت: بله من هم اینطور فکر می‌کنم. برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری ما اینطور بود که در سال دوم حضورم در تاسیسات به دنبال نتیجه باشیم. اتفاقا روز گذشته هم به آقای منوچهری که از بزرگان مجموعه ما هستند همین مطلب را گفتم. بازیکنان با تمان توان و وجود بازی کردند و بالاتر از آنچه تصور می‌کردیم نتیجه گرفتیم.

وی که تیمش قهرمان نیم‌فصل شده، تاکید کرد: البته بارها گفته‌ام که به خاطر قهرمانی نیم فصل به کسی کاپ و جایزه نمی‌‌دهند. این فقط یک حسن دارد و آن هم این است که این چند هفته بالای جدول بودن از نظر روحی و روانی روی تیم تاثیر مثبت دارد و این خیلی خوشایند هست و بیشتر از این چیزی ندارد. ما از هفته ششم و هفتم به بعد به خلق و خوی هم در تیم آشنا شدیم و فهمیدیم که دقیقا از هم چه می‌خواهیم و به همین شکل بود که در نیم فصل اول نتیجه گرفتیم.

شمسایی خاطرنشان کرد: خداراشکر که تاکنون همه چیز خوب بوده است، اما در دور برگشت کار سخت‌تر می‌شود، نه برای تیم من، بلکه برای همه چون هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. من از سال ۷۸ در لیگ ایران هستم و هیچ سالی اینطور نبوده که هفت تیم مدعی باشند و فاصله‌شان با هم یک تا دو امتیاز باشد. در سال‌های قبل در همان هفته‌های نخست دو تا سه تیم راه خود را از بقیه جدا می‌کردند و کاملا مشخص بود که قهرمان از بین این سه تیم مشخص می‌شود، ولی امسال هفت تیم بعد از هر بازی می‌توانند صدرنشین شوند.

سرمربی تاسیسات دریایی با اشاره به برنامه تیمش برای اضافه کردن یک بازیکن و دردسرهایی که در این راه با آن مواجه‌اند، گفت: ما دنبال این بودیم و هستیم که یک بازیکن را اضافه کنیم اما قانونی که هیات‌رئیسه سازمان لیگ گذاشته کار را برای ما سخت کرده است. جالب است که ما از همه نظر تابع قانون فوتبال و زیر مجموعه آنها هستیم اما در مورد جذب بازیکن از آنها تبعیت نمی‌کنیم و من درحالیکه تیمم برای جذب دو تا سه بازیکن دیگر جا دارد اما اگر بخواهیم بازیکن بگیریم، بازیکن سهمیه‌ای محسوب می‌شود و باید یک بازیکن سهمیه‌ای را از لیست‌مان خارج کنیم. این قانون بی‌مزه‌ای است.

وی در مورد اینکه هنوز برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال از سوی کمیته فوتسال اعلام نشده است، تصریح کرد: خدا مرحوم حسین‌زاده را رحمت کند، انگار بعد از فوتش زلزله‌ای هشت ریشتری در کمیته فوتسال آمده و هیچ کاری به موقع و درست انجام نمی‌شود. دو سه هفته است که به دنبال برنامه دور برگشت هستیم اما خبری نیست. ما باید دقیقا بدانیم که ۲۷ آذر بازی داریم یا ۲۸ آذر که بتوانیم کارهای تیم را برای پرواز و سفر انجام دهیم چون همه کارها در باشگاه تاسیسات به صورت منظم و بابرنامه پیش می‌رود. آنها جای هیچ بهانه‌ای را برای ما نگذاشته‌اند و از این بابت از مجموعه تشکر می‌کنم. ما به عنوان یک تیم نیمه دولتی باید با برنامه کارمان را پیش ببریم. سه چهار دفعه نماینده‌ و سرپرست‌مان را به کمیته فوتسال فرستادیم که برنامه را بگیریم اما متاسفانه هیچ برنامه‌ای برای نیم فصل دوم به ما نداده‌اند و این نشان می‌دهد که خودمان داریم درجا می‌زنیم و همین ریزه‌کاری‌هاست که مانع رشد فوتسال می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷

شمسایی سلطانی،

نام ... سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸

ببین در بسیاری مواقع لیگ چقدر ضعیف بوده که خود آقای شمسایی هم میگه فراتر از آنچه تصور میکردم نتیجه گرفتیم!!