کد خبر : 15599
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1393 - 21:48
-

هیات رئیسه علیه یک تیم، حرف آخر برای افتخاری

هیات رئیسه علیه یک تیم، حرف آخر برای افتخاری
شهرداری ساوه در فصل نقل و انتقالات دست به دامن قوانین شد ،قوانینی که نه توسط باشگاهی خاص و نه در راستای منافع تیم خاص پیاده شده و برای منافع تمامی تیم هاست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فصل نقل و انتقالات لیگ برتر هم به مثابه نیم فصل اول این رقابتها با هیجان پیگیری می شود.در شرایطی که اکثر تیم های بالای جدولی خبر از تقویت تیم و جذب ملی پوش می دهند فعلا هیچ خبر قطعی از جذب بازیکن توسط این تیم ها به گوش نمی رسد. این در حالی است که اوضاع باشگاه گیتی پسند به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی هم چندان مساعد نیست و نه تنها این تیم با چالش مربی روبروست بلکه قهر بازیکنان این تیم هم باعث شده تا شرایط این تیم مدعی وخیم باشد. در پایین جدول اما اوضاع به ضرر شهرداری ساوه است. تیمی که اول فصل با اقدام غیرحرفه ای سرمربی وقت، بد بسته شد و لیست آن پر شد در میانه های راه هم با اعتصاب بازیکنان ساوه ای روبرو شد تا با مشکل کمبود مهره روبرو شود. شهرداری ساوه در فصل نقل و انتقالات دست به دامن قوانین شد ،قوانینی که نه توسط باشگاهی خاص و نه در راستای منافع تیم خاص پیاده شده و برای منافع تمامی تیم هاست.جایی که قانون با زبانی ساده می گوید:” با کنار گذاشتن هر یک از چهار بازیکنی که سهمیه لیگ برتری تیم هستند می توان جانشینی لیگ برتری به جای انها جذب کرد” و روی این اصل شهرداری قصد دارد در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی را جایگزین خریدهای قبلی خود کند. در این میان هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال این قانون را قبول نداشته و معتقدند وقتی تیمی لیستش پر باشد امکان جذب بازیکن را ندارد. از سوی دیگر شهرداری ساوه درخواست داده با توجه به اعتصاب بازیکنان تیمش،هیات رئیسه اجازه دهد این تیم بازیکن جدید جذب کند. اتفاقی که با توجه به در خطر بودن منافع سه باشگاهی که روسای آن عضو هیات مدیره هستند، مطابق انتظار با مخالفت آنها روبرو شد. با این حال قرار است در جلسه یکشنبه هیات رئیسه در مورد وضعیت این تیم تصمیم گیری شود. در این میان ساوه ای ها رایزنی هایی برای احقاق حق خود کرده اند و بسیار امیدوارند از طریق قانونی به حق مسلم خود برسند هر چند هنوز افتخاری رئیس کمیته فوتسال از حق ریاست خود استفاده نکرده است.او در ابتدای فصل با توجه به منافع لیگ با نظر خود تصمیم هیات رئیسه را نادیده گرفت و برای انسجام لیگ،اجازه داد مقاومت با یک هفته تاخیر وارد لیگ شود و این تیم را از مسابقات کنار نگذاشت. درست مثل تصمیمی که ترابیان چند سال پیش گرفت و اجازه داد تیم پوشینه بافت قزوین برای باقی ماندن در لیگ،تعداد بیشتری بازیکن را در اختیار بگیرد.گرچه مسئولان شهرداری ساوه امیدوارند با تفسیر مجدد قانون نقل و انتقالات به حق خود برسند اما هنوز تصمیم رئیس کمیته فوتسال که در بزنگاه های گذشته برای انسجام لیگ گرفته شده بر جای خود باقی است و شاید افتخاری این بار هم برای جلوگیری از انصراف شهرداری ساوه،اگر هیات رئیسه به تفسیر غلط خود بر قانون بر علیه یک تیم ادامه دهد،وارد معرکه شده و حرف آخر را بزند.هر چند ساوه ای ها امیدوارند از طریق قانونی به حق مسلم خود برسند.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمدرضا شنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴

هرجاییکه ردپایی از نجاریان باشه تخلف موج میزنه

قانون قانون شنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰

از همین الان باید عنوان کرد که اگر دست در قانون هیت رئیسه وسازمان لیگ فوتسال ببرند باید فاتحه این مدیریت را خواند….اگر تیمی بدلیل عدم مدیریت درانتخاب سرمربی وبازیکن دچار چالش شده ونتیجه گرفتن سرمربی بعدی که میپذیره باهمان امکانات موجود تیمی رو ازبحران نجات بده باید ثابت کنه که خلاقیت داره ونخاد تهدید ودور زدن قانون رابرای فرار ازسقوسط پیشه کنه….خواستم اینطوری تلنگری به تمام دستندکاران وهمگی آقایان زده باشم.یاحق

سعید پروا شنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰

ساوه‌ای نه ساوجی

نام ... یکشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۳۳

شما که با هیاهو و هزار بار مطلب زدن و مطرح کردن آقای خوراکی را به ساوه آوردید اگر بیطرفانه مطلب میزنید چرا لااقل یکی از مصاحبه های این چند روز بازیکنان از تیم کنار مانده ساوه را که بارها خواسته اند مستقیم یا با وساطت به تیم شهرشان برگردند را در سایت منعکس نکردید?
آقای متخصص که خود می‌گفتند در خارج کردن تیمها از بحران استادم و با توجه به لیست نفرات تیم را تحویل گرفتند چرا به طرق مختلف بازیکنان بومی را کنار گذاشتند و از بازگشت آنان جلوگیری کردند و حالا به دنبال بازیکنان سطح بالا می‌گردند?

نام ... یکشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۳۹

آقا یک سوال
شما که میگویید تیمها به دنبال ملی پوش هستند این ملی پوشها را از کجا میاورند?مگر نه اینکه این افراد دارند برای باشگاههای خود بازی میکنند پس اگر خوب هستند برای باشگاه خودشان هم باید خوب باشند و اگر بد هستند چگونه ملی پوش هستند?مگر اینکه خود این باشگاهها ملی پوش جدیدی خلق کنند و یا از سرزمینهای دور بیاورند!!!!!