کد خبر : 19045
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1393 - 15:04
-

آقای غفاری به وضعیت داوری ها سر و سامان دهید!

آقای غفاری به وضعیت داوری ها سر و سامان دهید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون با انتقاد از عملکرد ضعیف تیم داوری بازی مس و حفاری در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال خواستار رسیدگی جدی به وضعیت داوری ها در رقابت های این فصل لیگ برتر فوتسال شد. نجفی ضمن اعتراض به نحوه قضاوت علی رضا سهرابی سر داور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون با انتقاد از عملکرد ضعیف تیم داوری بازی مس و حفاری در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال خواستار رسیدگی جدی به وضعیت داوری ها در رقابت های این فصل لیگ برتر فوتسال شد.

نجفی ضمن اعتراض به نحوه قضاوت علی رضا سهرابی سر داور بازی و نیز تیم داوری دیدار تیمش برابرحفاری اهواز ، عملکرد پر اشتباه تیم داوری را عامل اصلی عدم نتیجه گیری مس در حساس ترین بازی هفته دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه کمیته فوتسال فدراسیون به جای آن که برای بازی های حساس و مهم از داوران بزرگ و با تجربه استفاده کند ، بدون توجه به حساسیت های جدولی لیگ و بازی های مهم ، اقدام به چینش داوران می کند و همین امر بعضا باعث رقم خوردن نتایجی می شود که حاصلی جز هدر رفتن زحمات و تلاش های تیم ها ندارد و علاوه بر آن تمامی هزینه های کلانی که یک تیم و باشگاه در طول فصل انجام می دهد با یکی دو سوت اشتباه برخی داوران به هدر می رود.
مهندس نجفی مصداق بارز این قبیل اتفاقات را قضاوت پر اشتباه داوران دیدار دیروز مس سونگون و ملی حفاری اهواز اعلام و تصریح کرد: متاسفانه تیم داوری با سوت های اشتباه و از طرفی چشم پوشی از خطاهای حریف زمینه شکست مس سونگون را فراهم آورد و این در حالی بود که شخص آقای سهرابی سرداور بازی در پایان دیدار با حضور در مقابل رختکن تیم مس از اشتباهاتی که او و همکارانش مرتکب شده بودند عذرخواهی کرد.
وی همچنین خطاب به آقای غفاری افزود: به دوستان کمیته فوتسال به ویژه جناب آقای غفاری توصیه می کنیم حتما گزارش ناظر داوری بازی دیروز مس سونگون و ملی حفاری اهواز ، آقای احمدرضا جباری را مطالعه و بررسی کنند تا معلوم شود قضاوت بحث برانگیز تیم داوری این بازی چه طور شیرازه تیمی مس را از هم پاشید و زمینه ساز تغییر نتیجه شد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در عین حال از مسوول چینش داوران کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال خواست بیش از گذشته در چینش داوران بازی ها و مهم تر از آن برنامه ریزی برای ارتقاء سطح دانش و توان مدیریتی داوران فوتسال کشور دقت شود.
نجفی تصریح کرد: تعجب ما از این است در شرایطی که همه تیم های حاضر در لیگ از وضعیت داوری ها شکایت دارند و مدام خواستار استفاده کمیته فوتسال از داوران باتجربه تر هستند چرا آقایان مسوول به این درخواست ها اهمیتی نمی دهند و ما هر هفته شاهد بدتر شدن کیفیت قضاوت های داوران هستیم.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در خاتمه یادآور شد: باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون تا اینجای رقابت ها با سعه صدر تمامی مشکلات و نابسامانی های داوری را که تقریبا در تمامی بازی های مس گریبانگیر این تیم شده است را تحمل کرده و با رعایت اصل مدیریت اخلاق گرا در حوزه ورزش و پرهیز از ورود به مسایل حاشیه ای به کار خود ادامه داده است ؛ با این حال این دلیل نمی شود که هر هفته و در هر بازی ، مشکلات داوری به تیم های بی حاشیه و اخلاق مداری همچون مس سونگون که برای فوتسال این کشور نیز هزینه های کلانی می کنند ضربه بزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اهوازی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳

برو بابا ۵ تا خوردید ۵ تا هم نخوردید ، حالا حرف الکی هم میزنید

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰

دیگه کیو بذاره برات . سهرابی رو که قبول نداری بره از اسپانیا داور بیاره؟ فقط داورا اشتباه میکنن؟ تیم هیچ مشکلی نداره ؟ شما میگی از اول فصل تا حالا داوری خوب ندیدی ، پس فقط تو خوبی

غفاری یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱

داورا تا پولاشونو نگیرن همینجوری داوری میکنن .تازه این الان خوبه .واستین روزای اخرو تماشا کنین.در ضمن گیتی پسند قهرمان این لیگ باید بشه اقای افتخاری کفاشیان وحسین عسگری دستور دادن .

نام یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱

بجاى این حرفها به لیدرتون یاد ندید به مربیها فحاشى کنن اقاى مدیر

نام یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰

به جاى این حرفها به لیدرتون یاد ندید به مربیان فحاشى کنن اقاى مدیر

اهوازی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

اقای سهرابی بهترین داوری را انجام داد
اقای نجفی عزیز کدام توپ شما وارد دروازه شد و اقای سهرابی گل را قبول نکرد؟
اقای نجفی چون در بازی مهندس(جادوگر)همراهتان نبود نتیجه را واگذار کردید
البته نباید از بازی خوب تیم حفاری در نیمه دوم غافل بود
مثل تیهمهای قهرمان بازی میکرد
حیف که تماشاگران نبودند تا از این بازی زیبا لذت ببرند