کد خبر : 19372
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 15:30
دسته‌بندی نشده
-

غیاثی: ماهان تندیس در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشته است/مربی باید تمام مسئولیت شکست را بر گردن بگیرد

غیاثی: ماهان تندیس در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشته است/مربی باید تمام مسئولیت شکست را بر گردن بگیرد
رئیس کمیته فوتسال درباره حواشی پیرامون تیم فوتسال ماهان تندیس قم اظهار داشت: ماهان در نیم فصل 26 امتیاز داشته و هم امتیاز با تاسیسات دریایی نیم فصل را به پایان رسانده بنابراین در نیم فصل عملکرد بدی نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سید مهدی غیاثی درباره حواشی پیرامون تیم فوتسال ماهان تندیس قم اظهار داشت: ماهان در نیم فصل ۲۶ امتیاز داشته و هم امتیاز با تاسیسات دریایی نیم فصل را به پایان رسانده بنابراین در نیم فصل عملکرد بدی نداشته است.
وی افزود: از کادر تیم موفق نیم فصل تنها امیر شمسایی جدا شده است و رعدی به این تیم آمده اما اظهارات علیرضا رعدی پس از ۴ شکست در ۵ بازی منطقی به نظر نمی‌رسد.
رئیس کمیته فوتسال قم گفت: زمانی که یک تیم نتیجه نمی‌گیرد، مربی باید تمام مسئولیت شکست را بر گردن بگیرد و این، یک اصل در ورزش حرفه‌ای است و اگر رعدی عقیده دارد مقصر ۴ باخت از ۵ بازی، کمک‌هایش هستند چرا تاکنون آن‌ها را جواب نکرده است.
غیاثی بیان کرد: رعدی هر چه سریع‌تر مشخص کند منظورش از ۲ نفر اشخاصی که در کار تیم خلل ایجاد می‌کنند کیست زیرا وقتی رعدی این چنین با ابهام صحبت می‌کند برای مردم و اهالی فوتسال و هیئت فوتبال استان قم ابهام و سوء تفاهم پیش می‌آید و مردم حق دارند بدانند چه کسانی به تیم شهرشان ظلم می‌کنند.
وی عنوان کرد: به اعتقاد من، اظهارات رعدی و انداختن مسئولیت شکست بر گردن این و آن، شانه خالی کردن از مسئولیتی است که وی پذیرفته است و من باز هم تاکید می‌کنم که ماهان تندیس مشکل مدیریتی دارد چنان که آقایان یک مربی آوردند که پیش از نیم فصل رفت و حالا هم تقصیر را بر گردن این و آن می‌اندازند.
سرمربی سابق تیم فوتسال دیبری تبریز و ارم کیش قم تصریح کرد: تیمی که در ۵ بازی، ۴ باخت در کارنامه دارد قطعا نیازمند تغییر و تحولات است و واضح است که وضعیت این تیم باید بررسی شود و مشکلاتی که سبب می‌شود تیم در ۸۰ درصد بازی‌هایش باخت داده باشد، باید رفع شود.
غیاثی خاطرنشان کرد: ماهان در بازی با دبیری در قم پیروز شد اما اهل فن ترکیب ماهان در بازی با دو تیم دبیری و پایاسازه و نوع استفاده از بازیکنان را در این ۲ بازی، مقایسه کنند تا خودشان به مشکلات فنی تیم ماهان تندیس پی ببرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسینی چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷

مشخص کردن نداره برادر من منظورش شما و حاج ناصر هستید

سيروس چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵

محسن حسن زاده برگرد به تیمت

حسینی چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴

حاج ناصر عشق همه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بچه های 48 چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷

درود بر غیاثی.
حداقل یه مرد پیدا شد که بگه مشکل از مدیریت و شریفی هست.
وقتی علی شریفی جلو پایا سازه ۳۰ دقیقه بازی میکنه ،از این بهتر نمیشه نتیجه گرفت.

نام ... چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰

اقامهدی شماواقاوحید درفوتسال ایران ششناخته شده هستید امااقایان بخاطر منافع شخصی مربی ناکارامد وفسیل شده از بیرون شهر میاورند که حرف شنوی داشته باشه وعلی بازی بده

نام ... چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲

بابا تو چی میگی دیگه پدر ورزش قم و در آوردی حالا داری شلوغش میکنی از آب گل آلود ماهی بگیری
همه دیگه میدونن تو چه آدمی هستی
خدا به راه راست هدایتت کنه

نام ... چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷

از مسئول پایگاه خبری درخواست داریم
مصاحبه آقایان شمسایی و شمس را بگذارند
تا مشخص شود آقای رعدی مطلب کذب از جانب
این دو عزیز زده اند
خواهشا پیگیری کنید

نام ... پنجشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۴۰

آقای غیاثی برادر من برو تو رو به حضرت حرف نزن.. یکی خودت هستی.. اصلا به رییس کمیته فوتسال قم چه ارتباطی داره چپ و راست مصاحبه کنه.؟؟ رییس هیات فوتبال قم لطفا رسیدگی کنید. این آقا با این نصاحبه هاش تیم رو به بحران برده و میبره

نام ... سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲

این نفر اخری دیگه نظرش معرکه هس اگه رییس کمیته فوتسال اظهار نظر نکنه لابد اون ضایعات جمع کن که ÷ارسال از اقایون ÷ول میگرفت تا به مربیان فحاشی کنه باید اظهارنظر کنه
شمامثل اینکه توورزش نبودی اصلا