کد خبر : 19304
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 10:46
-

شمسایی به استادش رسید،خوراکچی به شاگردانش/نگاهها به دربی تبریز و بازی قرچک

شمسایی به استادش رسید،خوراکچی به شاگردانش/نگاهها به دربی تبریز و بازی قرچک
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال امروز و فردا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران،با برگزاری ۷ دیدار طی روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری هفته نوزدهم لیگ برتر خواهیم بود.نتایج زنده این بازی ها را می توانید در پایگاه خبری فوتسال ایران دنبال کنید:

شهروند ساری – تاسیسات دریایی

وحید شمسایی و تیمش که یک بازی پرحاشیه را در مشهد مقابل فردوسی پشت سر گذاشتند و بازی برده را در ثانیه های آخر با مساوی عوض کردند پیش از پیش جایگاه اولی خود را در خطر می بینند و مصمم هستند با پیروزی برابر شاگردان ابطحی اختلاف دو امتیازی خود را با تیم دوم حفظ کنند.شمسایی در این بازی مقابل ابطحی که او را به فوتیال معرفی کرد قرار می گیرد.

در طرف مقابل هم شهروند ساری برخلاف تاسیساتی ها بازی باخته را برابر شاگردان لک با هنرنمایی مرتضی عظیمایی به برد تبدیل کردند تا با روحیه مناسب در مقابل دگر تیم تهرانی صف آرایی کنند.شهروند ساری هم با ۱۷ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته و همچنان خطر سقوط را احساس می کند.

 فرش آرا- گیتی پسند

شاگردان کشاورز که بصورت چراغ خاموش تا رده دوم جدول بالا آمدند و اکنون خود را در دو امتیازی تاسیسات می بینند امیدوارند با پیروزی برابر فرش آرایی که موفق شد  بعد از چند هفته ناکامی در کرج به پیروزی دست یابند خود را پیش از پیش به صدر نزدیک کنند.گیتی پسند می تواند در صورت پیروزی در بازی امروز حداقل برای ۲۴ ساعت صدرنشین لیگ برتر شود و پس از مدت ها خود را در بالاترین نقطه جدول ببیند.

البته مرتضایی و شاگردانش نشان داده اند که در مشهد تیم دست و پا بسته ای نیستند و بازی سختی در انتظار بازیکنان گیتی خواهد بود.

میثاق تهران – شهرداری ساوه

محمود خوراکچی این بار با شهرداری ساوه به تهران آمده است تا در برابر شاگردان سابق خود صف آرایی کند.خوراکچی که دو فصل سکان هدایت میثاق را برعهده داشت بخوبی بازیکنان این تیم را می شناسد و همین شناخت می تواند برگه برنده ساوه در این دیدار باشد.شهرداری ساوه نشان داده که تیمی غیر قابل پیش بینی است و بعد از شروع بازی باید در مورد ساوجی ها حرف زد.محمود خوراکچی و شاگردانش بخوبی می دانند که برای فرار از قعر جدول چاره ای جز برد ندارند و از دست دادن امتیاز آن ها را به دسته یک نزدیک تر خواهد کرد.

در طرف مقابل هم رضا لک با لشکری نصفه و نیمه مقابل ساوه قرار خواهد گرفت.وی مجتبی حسن نژاد را بخاطر سه اخطاره بودن و علی رهنما را هم بخاطر مصدومیت از دست داد تا دستش روی نیمکت بسته تر شود.لک در این دیدار در پی جبران شکست برابر شهروند ساری است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که دوئل خوراکچی با لک به سود کدامیک به پایان خواهد رسید.

پایا سازه – دبیری

دربی های تبریز همیشه جذاب و پرحاشیه از آب در می آید.بازی نیم فصل اول این دو تیم که با برد ۶-۱ پایا همراه بود باعث شد که حسین شمس ساک هایش را از تبریز به مقصد تهران ببندد و سکان هدایت تیمش را به جواد اصغری مقدم جوان بسپارد.در مورد این شهرآورد حرف و حدیث های مختلفی به گوش می رسد و همین حاشیه ها نشان از حساسیت بالای این بازی است.پایا سازه که هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و ماهان تندیس را در تبریز شکست داد تا به بقا امیدوارتر شود این هفته مقابل دبیری قرار گرفته است که هفته گذشته در برابر گیتی باخت تا شانس خود را برای قهرمانی از دست بدهد.حال باید ببینیم جدال تیم بی انگیزه ی تبریز که نه خطر سقوط را احساس می کند و نه شانس قهرمانی دارد برابر تیم پرانگیزه پایا که برای فرار از شکست تلاش می کند چه نتیجه ای به همراه خواهد داشت.آیا اصغری مقدم و شاگردانش توان جبران نتیجه تحقیر آمیز دور رفت را دارند؟

مس سونگون – مقاومت

مس سونگون و اسماعیل تقی پور هفته گذشته شکست سنگینی را برابر حفاری پذیرفتند تا اختلاف امتیازی خود با صدر را به چهار امتیاز افزایش دهند.مس که یکی از تیم های پرمهره و هماهنگ بواسطه چند سال حضور در کنار هم به نام های مختلف است کار راحتی در برابر مقاومت خواهد داشت.بازیکنان مس خوب می دانند که برای عقب نماندن از قافله بالانشینان باید سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.از سوی مقابل هم مقاومتی ها با حل شدن بخشی از مشکلاتشان امیدوارند در تبریز امتیاز بگیرند تا خود را از منطقه خطر سقوط نجات دهند.

منصوری قرچک- حفاری خوزستان

حفاری که حالا در کورس قهرمانی تنها تیم بدون شکست است این هفته مهمان منصوری است.در قرچک تیم ضعیف و قوی کار دشواری دارند و منصوری با استفاده از پتانسیل تماشاگرانش به چیزی جز پیروزی فکر نمی کند.حفاری البته تیم کم فراز و نشیبی بوده و داشتن روحیه نباختن در این تیم باعث شده تا شاگردان ناظم الشریعه مصمم به ادامه این روند باشند.

ماهان تندیس قم- فردوسی مشهد

فردوسی برای فراموش کردن اتفاقات تلخ هفته قبل و ماهان برای جبران شکست بیرون از خانه اش با اندیشه پیروزی با هم دیدارمی کنند. ماهان در ۵ هفته اخیر ۴ شکست داشته که باعث شده موقعیت این تیم در بالای جدول متزلزل شود اما همچنان نامید نیستند. در سمت دیگر فردوسی حاشیه امنیت کاملی ندارد و باید با امتیاز از بازی خارج از خانه بیرون بیاید چرا که شاید در ادامه با محرومیت خانگی هم روبرو شود. بازی در سالن حیدریان قم برای هر تیمی دشوار است و باید دید نعمتی و شاگردانش در این بازی چه خواهند کرد و حربه ای برای رویارویی با رعدی و تیمش دارند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

خسرو پنجشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

ماهان امروز بازی داره یا جمعه؟ تو بنرهای شهر نوشته جمعه
تو سایت خودشونم نوشته جمعه

ابوالفضل قاجار پنجشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

شک نکنید جمعه اولین شکست حفاری تو قرچک رقم میخوره

سید از قم پنجشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

بازی ماهان فرداست…

نام ... پنجشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

قاجار جان دوره قاجار نیست که اینجوری میگه یکم واقع بین باش حفاری تیم بدون شکست بااون روحیه ومنصوری ….
نمیدونم کی میخوان یه فکری به حال منصوری بکنن تیم همیشه مدعی ببین چه به روزش اومده

نام ... جمعه , ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۳۱

دست شورا و شهر داری قرچک درد نکنه