کد خبر : 20105
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 - 15:48
-

خوراکچی:به جای میثاق با برزیل هم بازی می کردیم می بردیم/زنگ خطر را برای رقیبانمان به صدا در آوردیم

خوراکچی:به جای میثاق با برزیل هم بازی می کردیم می بردیم/زنگ خطر را برای رقیبانمان به صدا در آوردیم
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: در دیدار با میثاق آنقدر خوب بودیم که اگر با تیم ملی برزیل هم بازی می‌کردیم مسابقه را با موفقیت پشت سر می‌گذاشتیم، این موضوع همه رقیبان‌مان را نگران کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در مورد حاشیه‌هایی که پیرامون دیدار این هفته تیمش با تاسیسات دریایی تهران وجود دارد، اظهار داشت: من به حرف‌وحدیث‌ها توجه نمی‌کنم. واقعیت این است که تیم من در ساعت ۱۶ روز پنجشنبه هفته جاری یک بازی مهم و حساس با تاسیسات دریایی دارد. بعد از انجام چند بازی خوب البته منهای دیدار با مس سونگون، نیم فصل را تقریبا کوبنده شروع کردیم و هر روز به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شویم و درنهایت در بازی خوبی که برابر میثاق تهران نشان دادیم که چه روند رو به رشدی داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: در دیدار با میثاق ما آنقدر خوب بودیم که اگر تیم ملی برزیل هم رودرروی‌مان قرار می‌گرفت براساس نوع بازی‌مان می‌گویم که بازی را با موفقیت پشت سر می‌گذاشتیم، این موضوع همه رقیبان‌مان را نگران کرده که شهرداری ساوه با این شرایط فنی خودش را نجات دهد و از مرز سقوط فاصله بگیرد. بازی ما زنگ خطر را برای حریفان‌مان به صدا درآورده است. نه تنها دیدار با تاسیسات، بلکه برای هفت بازی باقی‌مانده هم به دنبال کسب امتیازات لازم هستیم تا در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه خاطرنشان کرد: همه کارشناسان واقعی فوتسال که نسبت به همه شناخت دارند، می‌دانند که محمود خوراکچی برای موفقیت تیمش از همه راه‌های فنی که پیش رویش دارد استفاده می‌کند و به لحاظ فنی تیمش را هدایت می‌کند. من فقط و فقط به مسائل فنی توجه می‌کنم و اگر هم نتیجه نگیرم، حتما فنی است. توجهی به مسائل دیگر هم ندارم. اکنون نیز هفت بازی پیش روی ماست و اصلا فرقی نمی‌کند که با تیم بالای جدولی بازی داریم یا انتها و میانه جدولی، از موقعیت‌مان به نحو احسن استفاده می‌کنیم. همه دیدند که ما دچار بدشانسی‌هایی هم شدیم. مثلا در همان دور رفت، خیلی از بازی‌ها را با اختلاف یک گل باختیم، درحالیکه می‌شد آنها را با همین اختلاف یک گل ببریم.

خوراکچی با اشاره به رفاقتش با وحید شمسایی تاکید کرد: همه می‌دانند که ما بیرون زمین چقدر با هم رفیق هستیم و از موفقیت همدیگر خوشحال می‌شویم، ولی در زمین، هر دو برای موفقیت تیم خود تلاش می‌کنیم. همه دیده‌اند که در زمین چقدر با هم کلنجار رفته‌ایم و چه بسا که این به مشاجره هم تبدیل شده باشد. در مورد بازوبند کاپیتانی هم که وحید شمسایی به آن اشاره کرده بود، این قانون است که کاپیتان باید با علامتی مشخص باشد، مثل قلم‌بند که الزامی است. نه وحید،‌ هر بازیکن دیگری هم بود ما موضوع را پیگیری می‌کردیم.

وی یادآور شد: امیدوارم که نتیجه بازی‌ها در زمین رقم بخورد و برای همه تیم‌ها، کمیته داوران و کمیته فوتسال آرزوی موفقیت دارم که این هفت هفته باقی‌مانده بدون حرف و حدیث به پایان برسد و هر تیمی که حقش هست قهرمان شود و هر تیمی که نتوانسته در حد لیگ برتر ظاهر شود سقوط کند. شنیده‌ام که قرار است از این هفته ناظران ویژه انضباطی در بازی‌ها حاضر شوند که از این اتفاق بی‌نهایت خوشحالم شدم و امیدوارم نظارت دوپینگی ویژه‌ای هم بر بازی‌ها وجود داشته باشد.

محمود خوراکچی در خاتمه گفت: تشکر ویژه‌ای از تماشاگران خوب ساوه‌ای دارم که به تهران آمدند و در سالن میثاق در هفته نوزدهم ما را تنها نگذاشتند. آنها همه اصول را رعایت کردند. اتفاق ویژه هم این بود که تماشاگران دو تیم احترام همدیگر را کاملا حفظ کردند. من برای تماشاگران‌مان در بازی‌هایی که میزبان هستیم، در شهر خودمان فرش قرمز پهن می‌کنم و از آنها می‌خواهم که ما را در بازی‌های مانده،‌ تنها نگذارند و تمام پیشکسوتان ساوه که سرمایه‌های ما هستند، کمک‌مان کنند تا با کمک آنها این امانت به بهترین شکل ممکن در لیگ برتر حفظ شود.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷

و روز ۵شنبه هم فنی به شمسایی می بازی؟ چون اون اهل باج دادن به تو نیست!

Sadegh سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵

با توکل به خدا بازی این هفته رو هم میبریم.

نام ... سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵

با مالدیو هم بازی میکردی میباختی

نام ... سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴

این بازیومیبریم

نام ... سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲

پارسالم ۶ امتیاز فنى بش دادى!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نام ... چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۲۳

شمسایی با احراج در بازی قبل برادری اش را به تو ثابت کرد.. دیگر همه چیز دست توست محمود خان. یا حق

هودار چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲:۲۵

سلطانی اقا محمود ما هوادارا همه پشتتیم به امید خدا میبریم

یاردان قلی چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۰۲

آقای خوراکچی وقتی به مس سونگون باختی گفتی بازیکنان برزیلی با بازی ما فرق و تفاوت داشتند حالا چی شده کی میگی اگه تیم برزیل هم بود می بردیم این یعنی چه؟ واقعا مردم؟ هر کی با نظر من موافق تائید کنه

علاقه مند به سايت چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۵۳

لطفا بازیهای هفته های آتی را در سایت منعکس کنید.الان چندین روز هستش که بازیهای هفته نوزدهم روی سایت هست اما از هفته بیستم خبری نیست.لطفا رسیدگی کنید.

رسول چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳

به بازیکنای برزیل هم قبل بازی زنگ میزنیو باهاشون ناهار میخوری؟!

ساوه چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

سلطان محمود خان خوراکچی.چشم حسودات کور بشه

saeed چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲

اقای خوراکچی خیلی از تیم هستن که از شما سرترن و مطمن باش سقوط می کنین