کد خبر : 20367
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 - 9:26
-

بهادری:اشتباهات فردی باعث باختمان شد

بهادری:اشتباهات فردی باعث باختمان شد
بهادری گفت:امیدوارم در بازی های دوستانه به هماهنگی لازم برسیم تا در مسابقات حساس سال آینده نتایج خوبی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم

قدرت بهادری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:ما پیش بینی یک بازی سخت را کرده بودیم.تیم دبیری با مهره های خوب یکی از تیم های خوب لیگ است ولی تیم ما هم تیمی جوان و خوب است که فقط روی اشتباهات فردی گل می خورد وقتی که بازی را ۲-۱ جلو بودیم روی اشتباهات خودی گل دریافت کردیم و از دبیری عقب افتادیم.جوانی و اشتباهات فردی باعث باخت ما در بازی امروز بود.

وی افزود:وقتی عقب اقفتادیم از سیستم پاورپلی استفاده کردیم که در این روش خیلی با آرامش کار می کردیم و موفق شدیم گل مساوی را از این روش به ثمر برسانیم ولی بلافاصله روی اشتباه گل خوردیم و در ادامه نیز تمرکز کافی را نداشتیم که سبب شد دو گل دیگر دریافت کنیم.

این بازیکن در مورد داوری گفت:آقای عرض پیما از داوران خوب لیگ مان می باشد ولی نمی دانم دیگر چه چیزی در مورد داوری باید بگویم!!!!

بهادری در مورد نبودن تماشاگران گفت:من نمی دانم در بازی دبیری و گیتی چه اتفاقی افتاده بنابراین باید به نظر کمیته انظباطی احترام گذاشت.امروز شاهد یک بازی جذاب بودیم که اگر تماشاگران حضور داشتند این بازی جذابتر هم می شد.

ملی پوش فرش آرا در مورد بازی ایران در مقابل اسلوونی گفت:فعلا که اسامی اعلام نشده ولی امیدوارم که بتوانم با تیم ملی در اسلونی حضور داشته باشیم و نتایج خوبی را کسب کنیم و در این بازی های  دوستانه به هماهنگی کافی برای مسابقات حساسی که سال آینده در پیش داریم آماده شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

جلوی گیتی پسند هم دقیقا روی اشتباهات فردی و لو دادن توپ و ضعف گلر در دوسه موقعیت مساوی دادین