کد خبر : 21893
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1393 - 10:37
-

کریمی: به راحتی از کورس قهرمانی خارج نمی‌شویم/ قرار شد بازیکنان به تمرین امروز بیایند و فردا بازی کنند

کریمی: به راحتی از کورس قهرمانی خارج نمی‌شویم/ قرار شد بازیکنان به تمرین امروز بیایند و فردا بازی کنند
سرپرست تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: بازیکنان از اینکه مطالبات‌شان را نگرفته‌اند، ناراحتند اما به راحتی نمی‌خواهیم از کورس قهرمانی خارج شویم و قرار شد بازیکنان به تمرین امروز بیایند و فردا هم بازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ایرج کریمی ، در مورد عدم حضور بازیکنان این تیم در تمرینات اخیر اظهار داشت: شب گذشته با دو تن از بازیکنان صحبت کردم و قرار شد آنها در تمرین امروز شرکت کنند و فردا هم مسابقه بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از ابتدای لیگ تاکنون هیچ پولی به بازیکنان داده نشده، تصریح کرد: بله همین‌طور است. هر سال شرکت ملی حفاری در پرداخت‌هایش کمی تاخیر داشت اما درنهایت تسویه مالی می‌کرد و هیچ‌وقت هم کم و کسری در این خصوص نبوده، حالا هم همین‌طور است. ما به دلیل بحث تحریم‌ها، نتوانستیم تاکنون پولی به بازیکنان‌مان بدهیم اما اینطور نیست که آنها پول‌شان را نگیرند.

سرپرست تیم فوتسال حفاری یادآور شد: بازیکنان از اینکه مطالبات‌شان را نگرفته‌اند، ناراحت هستند اما شرایط ما اکنون طوری هست که بتوانیم تیم را در کورس نگه داریم. این فرصتی است که نمی‌خواهیم به راحتی آن را از دست بدهیم و از کورس قهرمانی خارج شویم. به هر شکل وزارت نفت به خاطر سختی‌های فروش نفت در دوره تحریم، نتوانسته پول شرکت ملی حفاری را به موقع بدهد و به همین دلیل است که ما دچار مشکل شده‌ایم.

کریمی ادامه داد: ما از بازیکنان خواستیم چون در کورس قهرمانی هستیم، به کارشان با قدرت ادامه دهند. البته ما بعد از دیدار با تاسیسات دریایی، واقعا به دلیل گردوغبار هوا تمرین نکردیم و اینکه تیم به اندیمشک رفت نیز گواه این ادعاست. چون نمی‌شد در اهواز تمرین کرد، به این شهر رفتیم. حالا هم کمی هوا بهتر شده اما گفته‌اند فردا عصر دوباره گرد و غبار داریم و من از تیم خوب ماهان تندیس و ناصر شریفی می‌خواهم که قبل از آمدن به اهواز، استعلام کنند و ببینند به خاطر شرایط هوایی اهواز، این مسابقه برگزار می‌شود یا نه. چون این گردوغبار کاملا به خانه‌ها و سالن‌ها رسوخ پیدا می‌کند و حتی امکان نفس کشیدن هم نیست، چه برسد به بازی کردن.

وی شکست سنگین تیمش در دیدار تدارکاتی اخیر را بی‌ربط به موضوع اعتصاب بازیکنان دانست و گفت: ما در این مسابقه ۶ بر سه شکست خوردیم چون دو بازیکن‌مان در تیم ملی بودند و گلرمان هم مصدوم بود. تیم هم ۱۰ روز تمرین نکرده بود که به اندیمشک رفتیم و این موضوع هم صرفا به خاطر گردوغبار بود.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

Vaghean ke

نام ... دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴

بله

نام ... دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

اقای کریمی شما هم نفستون از جای گرم بلند میشه….شما خودتون سر ماه حقوقتون تو جییتونه دگه از مشکلات یقیه خبر ندارین!!!!!!