کد خبر : 22163
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 10:08
-

شمسایی: مقاومت با دست خالی ما را متوقف کرد/ استرس پدر ما را درآورد، قهرمانی نمی‌خواهیم

شمسایی: مقاومت با دست خالی ما را متوقف کرد/ استرس پدر ما را درآورد، قهرمانی نمی‌خواهیم
مربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: به خدا قهرمان نشویم هیچ اتفاقی نمی‌افتد. از بازیکنانم ممنونم که تا اینجای کار خوب کار کرده‌اند. این استرس پدر تیم ما را درآورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد تساوی بدون گل تیمش برابر مقاومت البرز در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت:‌ می‌خواهم به تک تک بازیکنانم بگویم که تیم ما قهرمانی نمی‌خواهد. ما دنبال قهرمانی نیستیم. بازیکن من از استرس نمی‌تواند کاری در زمین انجام دهد. تیم ما پتانسیل قهرمانی نداشته، اما ۱۱ هفته است که صدر جدول را در اختیار دارد، به خدا قهرمان نشویم هیچ اتفاقی نمی‌افتد. از تک تک بازیکنانم ممنونم که تا اینجای کار اینقدر خوب کار کرده‌اند. این استرس پدر تیم ما را درآورد.

وی تاکید کرد: من اصلا دوست دارم تیمم پنجم یا ششم شود، این همه استرس دارد تیم ما را نابود می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات در مورد بازی با مقاومت البرز گفت: بازی سنگینی بود، آنها می‌خواستند که سقوط نکنند. از قبل هم احساسم در مورد این تیم،‌ این بود که آنها تیم جوان و باانگیزه‌ای هستند و در این بازی هم دنبال حداقل امتیاز بودند. ما هم امتیاز می‌خواستیم که صدر جدول را از دست ندهیم. می‌دانستیم که بازی سختی داریم. در نیمه اول دو تیم موقعیت‌های پراکنده‌ای داشتند و به ارزیابی هم پرداختند. در نیمه دوم هم که ما موقعیت داشتیم، با درخشش گلر مقاومت، نتوانستیم به گل برسیم و این دومین بازی تیم تاسیسات دریایی بعد از دیدار با دبیری بود که بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شمسایی یادآور شد: تماشاگران خوب تیم‌شان را تشویق کردند. داوری فوق‌العاده بود. دو تیم پایاپای کار کردند و به رضا فلاح تبریک می‌گویم که از دوستان خوب و قدیمی من است، مجموعه مقاومت با دست خالی ما را متوقف کرد.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی پنجشنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۷:۵۸

آقای شمسایی تمام تلاشهایی که میکنی وعصبانیت هایی که داری وبراثر آن در جریان بازی به بازیکن خودت فحاشی میکنی وکارت قرمز میگیری و…فقط وفقط برای قهرمانی است پس فیلم بازی نکن.

hadi جمعه , ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

وحید شمسایی دوست داریم