کد خبر : 23048
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 13:04
دسته‌بندی نشده
-

رعدی: توان برد برابر گیتی پسند را داریم/فرقی نمی‌کند که مقابل کدام تیم قرار می‌گیریم

رعدی: توان برد برابر گیتی پسند را داریم/فرقی نمی‌کند که مقابل کدام تیم قرار می‌گیریم
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: اگر مقاومت را برده بودیم، اکنون جزو مدعیان بودیم و می‌توانستیم به این بازی امیدوار باشیم، البته روی کاغذ هنوز هم شانس داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی در مورد بازی این هفته تیمش برابر گیتی‌پسند اظهار داشت: اگر مقاومت را برده بودیم، اکنون جزو مدعیان بودیم و می‌توانستیم به این بازی امیدوار باشیم، البته روی کاغذ هنوز شانس داریم. با این وجود گیتی‌پسند بهترین شرایط را در میان مدعیان برای قهرمانی دارد، چون از سه بازی، ۲ بازی‌اش خانگی است درحالیکه پنج تیم دیگر بالای جدول، یک بازی خانگی دارند.

وی افزود: البته از نظر فنی خیلی فرقی نمی‌کند که مقابل کدام تیم قرار می‌گیریم. ما باید آخرین بازی‌های‌مان را ببریم. ما همیشه خوب تمرین می‌کنیم و امیدواریم که همه چیزهایی که در تمرین روی آنها کار کرده‌ایم را اجرا کنیم، اگر همه آنها را اجرا کنیم می‌بریم، گاهی هم همه موارد اجرا نمی‌شود و نتیجه نمی‌گیریم.

رعدی تاکید کرد: ما برای اجرای یک بازی کاملا فنی و قشنگ به اصفهان می‌رویم، در کنار آن هم نیم‌نگاهی به کسب سه امتیاز داریم. این توان را داریم که با برد این شهر را ترک کنیم. کل مجموعه فولادماهان از بالا تا پایین تلاش می‌کنند که کارمان با موفقیت به اتمام برسد.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با اشاره به دیدار قبلی تیمش با مقاومت، خاطرنشان کرد: همین بازی قبل باید با اختلاف تیم حریف را می‌بردیم، با تمام احترامی که برای تیم مقاومت قائلم، باید بگویم که ما توپ‌هایی را در این بازی گل نکردیم که فکر کردن به آنها هم حال‌مان را خراب می‌کند. موقعیت‌های بی‌شماری داشتیم و توپ روی خط دروازه بود که کسی نبود آنها را به گل تبدیل کند. ضمن اینکه گلر مقاومت در آن روز، فوق‌العاده بود و عالی کار کرد.

علی رعدی ادامه داد: ما یک تیم جوان هستیم، درمقابل گیتی‌پسندی‌ها باتجربه‌اند. بازیکنان ما خوب هستند اما جوانند و تجربه گیتی‌پسندی‌ها در این بازی سنگینی می‌کند.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

.هوادار ماهان چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

ااقای رعدی طور خدا از این تیم برو . داری ابروی فوتسال قم رو میبری با این کارات به کی قسمت بدم بری از این شهر فقط هر کجا رفتی حاج ناصر با پسرشم با خودت ببر تا فوتسال قم یه نفس راحت بکشه

سيروس چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱

موافق هستم. لطفا یه تیم به این شریفى ها پیشنهاد بده ا قم برند ثواب داره. دله این همه هوادار قمى شاد میشه

نام ... چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

بابا گلر مقاومت اصلانم خوب نبود ما بد زدیم نمیدونم چطوری دعوت شده تیم ملی نه اخلاق داره نه فنی بازی با پا و بازی با دستشم همش ضد حمله شد واسه قم مگه اینکه رعدی تعریف کنه چون پنج کردی داری ازش تعریف میکنی پشته پا گل خورد از وسط زمین گل خورد به این میگی خوب.

کرجییی جمعه , ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۱۲

میگن قمارباز اگه نگه به یه ورم سکته میکنه!!!!حالا بهتون فشار اومده گلر مقاومت خیلی خوبه؟؟!! واقعا خوب بود این که دیگه گریه نداره هان؟؟؟اینکه یه بچه ۲۰ساله هرچی زدن گرفت گریه داره!! شما که به زور داور و زمین حاکیتون نباهتین!!تو کرجم بدون رعدی ۴تا خوردین حالا باز بندازین گردن رعدی!!!

خسرو چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

یادت باشه رفتی اصفهان از همون اول پنج بزنی اصفهانیا هم یکم بخندن

احمدی چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲

پس با این تفاسیر اگه تیم ببره شما خوب کار کردی اما اگه تیم ببازه بازیکنا مقصرن. ، بخاطر منافع خودت هرکیو شریفی بگه بازی میدی میخوای نتیجه هم بگیری ، از شما بعیده موندن به هر قیمتی ارزش نداره آقای رعدی. استاد ، مدرس، باتجربه ، تئوریسین ، مدعی خخخخ . متاسفانه آبروی هرچی مربیه بردی.

قمی چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰

این کامنت ها معلومه از چه شخصی است. خدا تو را به راه راست هدایت کند که یکی از اسن کامنت ها را جلوی آقای ح.ر نوشتی.. شریفی و جلالی و رعدی بروند مشکل دلر و دسته ی تو حل میشود.. خدا روزی ات را جای دیگر حواله کند..

omid davala پنجشنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۵۴

تو هم اصلا معلوم نیست شریفی هستس¿¿¿¿¿¿؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
خداوکیلی بچه ها ۱۴ و ۱۵ ساله تو کوچه ما بازی میکنن از این علی شریفی بهترن ، تازه اگه بیاد تو کوچه ما بازیش نمیدن یا میگن جا تیر دروازه وایسه اونوقت جناب استاد معظم مدرس فوتسال آقای تاکتیک رعدی میذارتش ۴تا اول….

خخخخخخخخ
ههههههههه

سيروس پنجشنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶

خخخخ لایک

دوست چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷

با علی شریفی حتما قهرمانی …خودتی ..هوادار قمی فهیم است

بچه قمی چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲

مابا هر تیمی بازیکنیم میبریم چون پتانسیل شو داریم اگه علی شریفی فیکس بازی نکنه به قران چیزی از فوتسال سرش نمیشه اون باید بره فوتبال دستی بازی کنه

omid davala پنجشنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۵۰

پاورپلی یادت نره تو اصفهان!
مخصوصاً از دقایق اول!!!
البته بعد از گل اول که زدید !!!
علی شریفی رو هم بذار ۴تا اول !!!
علیرضا رو هم بازی نده ! ؛ والااااااااااااا،،، بازیکنن اخه این علیرضا و ابولقاسم؟؟؟
فقط به حرف شریفی ها گوش بده…

و من الله توفیق…

نام ... پنجشنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸

اقای رعدی امثال شما ابروی فوتسالو بردن شرم وحیا خوب چیزیه فقظ وقتی از قم رفتی علی شریفی وباباش هم باخدت ببر تامردم قم از دست این دوتا هم راحت شن چقدر دروغ گویی وریاکاری

هوادار واقعی شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳

اگر امیر شمسایی و وحید غیاثی اول فصل ۲۶ امتیاز نگرفته بودن با ۱۲ امتیازی که رعدی گرفت تیم حتماً قهرمان می شد؟؟؟!!!!!