کد خبر : 25142
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 - 10:53
دسته‌بندی نشده
-

تقوی: نظری درون دروازه نبود شاید آنها باخت سنگینی داشتند/ آن توپ را در ایران فقط شمسایی گل می‌کرد

تقوی: نظری درون دروازه نبود شاید آنها باخت سنگینی داشتند/ آن توپ را در ایران فقط شمسایی گل می‌کرد
سرپرست تیم فوتسال منصوری گفت: مصطفی نظری چند موقعیت استثنایی را از بازیکنان ما گرفت و اگر درون دروازه نبود، شاید باختی سنگین رقم می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر تقوی در مورد اینکه روز گذشته همانطور که انتظار می‌رفت قهرمانی تاسیسات دریایی با کسب تساوی برابر این تیم در سالن قرچک رقم خورد، اظهار داشت: همه آقایان که در سالن قرچک بودند دیدند که ما بازی جوانمردانه ارائه کردیم و وقتی که گل مساوی را زدیم پنج نفره بازی را ادامه دادیم و تا آخرین لحظه همین رویه ادامه داشت که درآخر به قهرمانی تاسیسات دریایی منجر شد و بعد از بازی قهرمانی‌شان را به مدیرعامل‌ و کادرفنی و بازیکنان‌شان تبریک گفتیم. گرچه قبل از بازی فشار سنگینی از سوی تماشاگران روی تیم تاسیسات و مصطفی نظری وجود داشت اما وقتی سوت پایان زده شد مردم خوب قرچک هم خیلی خوب تیم آنها را تشویق کردند. روز قشنگی بود، نمی‌گویم حق به حق‌دار رسید اما ما جوانمردانه بازی کردیم.

وی افزود: ما چندین سال پیاپی است که شعار فوتسال پاک می‌دهیم که این‌بار هم دقیقا همین کار را انجام دادیم. البته در دیگر بازی‌ها هم شاهد چنین عملکردی از سایر تیم‌ها بودیم. مثل تیم حفاری که با قدرت مقابل تیم خوب شهرداری ساوه بازی کرد. از همه مهم‌تر، حضور تماشاگران در سالن قرچک بود، در روزی که ما هیچ امیدی برای قهرمانی نداشتیم؛ آن هم در روزهایی که باید با فانوس بگردی و تماشاگر پیدا کنی. به تیم تاسیسات دریایی تبریک می‌گویم و همچنین خسته نباشید به تیم خوب گیتی‌پسند که چند سالی است که تا پای قهرمانی می‌آید اما در آخر کسب این عنوان را از دست می‌دهد. امیدوارم که آنها سال آینده جبران کنند. ما هم وظیفه‌مان را انجام دادیم و هیچ منتی هم نیست. ارائه بازی جوانمردانه چیزی است که ما طبق وظیفه انجام دادیم.

تقوی با اشاره به عملکرد نظری و شمسایی در این مسابقه خاطرنشان کرد:‌ انصافا روز گذشته نظری در درون دروازه تاسیسات دریایی خیلی خوب کار کرد، او چند موقعیت استثنایی را از بازیکنان ما گرفت و اگر درون دروازه نبود، شاید باختی سنگین رقم می‌خورد. وحید شمسایی هم توپی را گل کرد که در ایران فقط او می‌توانست آن را تبدیل به گل کند. گلر امید ما هم با وجود کم تجربگی، بد کار نکرد و تماشاگران از عملکرد او راضی بودند.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ...هوادار منصوری شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

امامی و رستمی بازیکنای جوون تیم منصوری دیروز واقعآ خوب بودن….آفرین…..
آینده های تیم منصوری….
باریکلا به همه مجموعه منصوری که دیروز نشون داد تیم قهرمان باید بیاد تو قرچک ۴۰ دقیقه دفاع کنه…..و به خاطر گلرش ببره…..وگرنه منصوری خیلی سر تر از تاسیسات بود…..

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

انصافا الکی میگی با گیتی مشکل دارینا . از اونا ۶ تا ۶ تا میخورین با تاسیسات جوری بازی می کنین که انگار شما با پیروزی قهرمان میشین . شاید با گیتی …. البته شاید

منصوری شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

اینم دروغه که بگیم شمسایی گل عالی زد او دروازه خالی را گل کرد

نام شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷

امبر تقوی از تو بعید بود اینقدر پاچه خواری شمسایی رو بکنی؟؟!!!