کد خبر : 25195
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1393 - 10:46
-

خوراکچی: شاید در لیگ بمانیم!

خوراکچی: شاید در لیگ بمانیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی شهرداری ساوه سقوط تیمش را به دلیل استرس ناشی از رای سازمان لیگ فوتسال دانست و گفت: کجای دنیا بازی معوقه‌ای را که در سرنوشت تیم‌ها مهم است را به بعد از پایان لیگ موکول می‌کنند؟! خوراکچی علت اصلی سقوط تیم‌ش را به دلیل استرس ناشی از رای صادره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی شهرداری ساوه سقوط تیمش را به دلیل استرس ناشی از رای سازمان لیگ فوتسال دانست و گفت: کجای دنیا بازی معوقه‌ای را که در سرنوشت تیم‌ها مهم است را به بعد از پایان لیگ موکول می‌کنند؟!

خوراکچی علت اصلی سقوط تیم‌ش را به دلیل استرس ناشی از رای صادره سازمان لیگ فوتسال درباره بازی نیمه تمام با شهروند ساری عنوان کرد و گفت: ما در بازی با حفاری استرس رای را داشتیم. چرا مسئولان ما خودشان را صاحب اول و آخر رای می‌دانند؟ مگر من مربی اشتباه نمی‌کنم؟! این احتمال وجود دارد که آن‌ها هم اشتباه کنند. هیچ کجای دنیا بازی معوقه تاثیرگذار در جدول را بعد از پایان لیگ برگزار نمی‌کنند. بعد از بازی شهرداری و شهروند نقض قانون شده و دوستان پاداش هم می‌دهند. ترک سالن بدون اجازه داور و ناظر جریمه دارد.

خوراکچی درباره نیمه تمام گذاشتن بازی از سوی شهروند ساری خاطرنشان کرد: یکی از دلایل این بود که بازی باخته را نباختند. دوم اینکه بازیکنان دو کارته‌شان برای بازی با حفاری محروم نشدند و آخر اینکه دروازه‌بان‌شان کارت زرد گرفته بود و احتمال اخراج وجود داشت. به این دلایل بود که سالن را ترک کردند. رای صادر شده بی احترامی به ناظر و داور بود. تمامی مسئولان شهر و نمایندگان هم در سالن بودند و به آن‌ها هم بی احترامی شد. تنها نقطه تاریک لیگ امسال رای صادره درباره بازی با ما بود.

سرمربی شهرداری ساوه درباره بازی تیمش برابر حفاری اهواز اظهار کرد: دیروز روز خوب فوتسال بود. با بازی‌هایی که برگزار شد، همه دیدند که فوسال ما پاک است. به همه ثابت شد که هیچ دست پشت پرده‌ای وجود ندارد. طبق اصول حرفه‌ای‌گری تیم‌ها بازی کردند و حقانیت فوتسال به همه ثابت شد. تیم حفاری با اینکه ۱۰ درصد شانس سوم شدن داشت با این حال بازی جوانمردانه‌ای مقابل ما انجام دادند.

وی همچنین افزود: بازیکنان من هم انصافا خوب بازی کردند. اگر استرس ناشی از رای کمیته فوتسال را کنار می‌گذاشتند نتیجه بهتری عایدمان می‌شد. قطع به یقین بازی در دست ما بود. حفاری با آرامش و تمرکز بیشتری بازی کرد. بازیکنانم در زدن ضربات آخر دقیق نبودند. این ضربات بد باعث شد که بازی را ببازیم. در طول هفته خیلی روی بازیمان کار کرده بودیم ولی موفق نبودیم.

سرمربی شهرداری ساوه در رابطه با سقوط شهرداری به لیگ دسته یک با او گفت: تیمی عالی داشتیم و بازیکنان در بازی‌های نیم فصل دوم خودشان را نشان دادند. نتایج بازی‌های دیگر هم طوری شد که ما به دسته پایین سقوط کنیم. تمامی تیم‌هایی که هدایتشان به من واگذار شده را در پایان فصل از انتهای جدول به بالالی جدول بردم. زمانی هم که میثاق را تحویل گرفتم یازدهم بود و من از میثاق یک تیم مدعی ساختم.

وی ادامه داد: سقوط با شهرداری تجربه تلخی برایم بود. در گذشته تیم‌های قهرمان با ۵۹ امتیاز قهرمان می شدند و تاسیسات با ۵۱ امتیاز قهرمان شد. در سال‌های گذشته هم شهرداری با ۲۲ امتیاز در لیگ ماند ولی امسال اگر بازی با شهروند را هم ببریم با ۲۴ امتیاز سقوط می‌کنیم. تیمی مثل شهرداری پتانسیل حرفه‌ای‌ بودن را دارد و حیف است که از لیگ خارج شود.

وی با بیان اینکه هنوز برای ادامه همکاری با شهرداری صحبتی نشده است گفت: تکلیف تیم هنوز مشخص نیست. درست است که سقوط کرده‌ایم ولی این امکان وجود دارد که در لیگ بمانیم. حیف است که تیمی با این تماشاگران و مدیریت خوب به لیگ یک برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

این همه باخت مقابل مس سونگون و …. نقصیر شهروند میندازی تا عذر بدتر از گناه نشه و خودت تبرئه کنی آقای استاندارد

مهدی کاظمی یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

چرا برد مقابل دبیری تبریز ،ماهان تندیس قم،فرش آرا وو بازی های زیبا و تماشاگرر پسند را نمیگی شما اصلا مگه بازی با شهروند را دیدی که شهرداری چه بازی خوبی انجام داد . و از استاندارد های باشگاه مگر خبر دارید؟؟.برادر عزیز من یکم واقع بین باش.ممنونم
استاد خوراکچی اول بشی اخر بشب دوستت داریم

ساروی یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

خیلی رو داری با این همه بازیکن سقوط کردی….

مجید-شهروند یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱

کلا یجوریه این خوراکچی
ببینید با چه کارایی میخواد تیمشو تو لیگ داشته باشه
اقای خوراکچی از نظر فنی تیم شهرداری ساوه رو بردی لیگ یک دیگه ادعا نکن من با اون تیم چکار کردم
بس کن و فقط خجالت بکش

مهدی کاظمی یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴

آقایان محترم فوتسال ما در این چند ساله افت محسوسی داشته که به خیلی از عوامل بستگی داره که یکیش همینه که شما خیای راحت دارید به یکی از بهترین ،رزومه دارترین و صاحب سبک ترین مربیان فوتسال کشور توهین میکنید مگر کسی که رفت لیگ یک باید خجالت بکشه اونم باتیمی که خودش نبسته انهایی که باید میفهمیدن خوب فهمیدن استاد خوراکچی چیکار کرد با تیم پس شما فکر خودت باش

مهدی کاظمی یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴

عزیزان من شما استاندارد را در چه میبینید؟؟،اشیا و یا مواد غذایی و غیره ؟؟؟ مگر یک تیم یا یک بازیکن نمیتواند به استاندارد برسد؟؟ما طرفدار تیم خودمون هستیم و هیچ وقت توهینی به باشگاه دیگر نمیکنیم ولی کدام باشگاه بطور منظم به امور تیم رسیدگی میکند؟؟کدام مربی تیم بحران زده نیم فصل را پنجم نیم فصل دوم میکند؟؟