کد خبر : 26434
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 فروردین 1394 - 23:11
-

تعطیلاتِ پروفسور!

تعطیلاتِ پروفسور!
خسوس این روزها علاوه بر اینکه به بیماری همسرش فکر می کند و در آکادمی های فوتسال آفتابی می شود، کارهای مهم تر دیگری هم دارد، مثل آپلود عکس های یادگاری روی صفحات اجتماعی، نوشتن خاطرات و مطالب فوتسالی روی وبلاگ و ...

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال ایران ماه هاست که از ایران رفته تا دوران مرخصی خود را سپری کند.

او که از مدت ها قبل به دلیل پرداخت نشدن مطلباتش در نامه ای به فدراسیون فوتبال تهدید به کناره گیری کرده بود، قبل از پایان لیگ به کشورش بازگشت تا بازی های هفته های پایانی لیگ را بی اهمیت قلمداد کند. هر چند با توجه به وضعیت خسوس کاملا مشخص است که او با این کارهایش خواسته تلویحا ناراحتی خود را اعلام کند.

اما جالب است مسئولان کمیته فوتسال وضعیت را کاملا عادی عنوان می کنند و می گویند خسوس تنها به خاطر بیماری همسرش غیبت های طولانی دارد. این در حالی است که اخبار موثقی به دستمان رسیده که نشان می دهد خسوس این روزها در اسپانیا درست همان کاری را می کند که وظیفه دارد در ایران انجام دهد.

آقای پروفسور تا کنون دوره های آموزشی مختلفی را با دستمزد پایین در آکادمی های فوتسال برگزار کرده، سری هم به چند آکادمی زده است تا از نزدیک از عملکرد جوانان اسپانیایی در تیم های پایه مطلع شود و در چند برنامه تلوزیونی و رادیویی هم به عنوان مفسر شرکت کرده است.

563999_3831807406550_1963816084_n

 

b-4r9lzwwaafyji

تمام این اتفاقات در حالی در این سه ماه اخیر در حال رخ دادن است که تیم های پایه ایرانی به صورت کامل تعطیل شده اند. چرا که کمیته فوتسال روی لجبازی با مربیان ایرانی، خسوس را برای تمام رده های ملی استخدام کرده است تا با نبود او، تیم های ملی ما به خواب زمستانی بروند. البته در زمان حضور خسوس هم شاهد تعطیلی تیم های امید، جوانان و نوجوانان بودیم.

ولی کاملا بدیهی است که هیچ گاه خسوس اسپانیایی که هیچ عرقی به ایران ندارد، دلش برای فوتسال ما نخواهد سوخت اما چرا مسئولان کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال از کنار این موضوع به راحتی می گذرند؟ خسوس با نوشتن نامه آخرش به فدراسیون نشان داد تنها عاملی که او را در ایران نگه می دارد پول است. پول باشد کار می کند، نباشد به تعطیلات  می رود. اما ای کاش قاطعیتی که فدراسیون در قبال کارلوس کی روش نشان داد مقابل این مرد اسپانایی هم داشت.

خسوس

چرا که نباید انتظار داشت آقای پروفسور در اسپانیا در کنار همسر بیمارش بنشیند و برای فوتسال ایران برنامه ریزی کند. او که دیگر اعتمادی به کمیته فوتسال برای ادامه همکاری ندارد، پیش از این هم در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال اعلام کرد مجبور است برای از دست ندادن کار اصلی اش در اسپانیا همکاری اش با شرکت فیات را حفظ کند و در پروژه های این کارخانه مشارکت داشته باشد.

اما جالب است بدانید خسوس این روزها علاوه بر اینکه به بیماری همسرش فکر می کند(!) و در آکادمی های فوتسال آفتابی می شود، کارهای مهم تر دیگری هم دارد، مثل آپلود عکس های یادگاری روی صفحات اجتماعی، نوشتن خاطرات و مطالب فوتسالی روی وبلاگ و …

بالاخره هر چه باشد این ها خیلی مهم تر از تیم ملی ماست.

به قول خسوس: «esto es vida»

(این است زندگی!!!هاهاها..)

این زندگی است!! ها ها ...

img_3935 img_3960-1 picture71 img_3821 img_3675 img_3614
image-1-2 10452334_811027475600110_8139944544253165745_n 10368254_10205393952475475_5863070173356889523_n

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

من به طور کامل از خسوس و کارهای او دفاع نمیکنم ولی معتقدم همیشه کارهای انسانها معلول چیز دیگری است و بیشتر به علت انجام آن فکر میکنم و بعد قضاوت میکنم بنابراین فکر میکنم چون زندگی جریان داره و چون به او پول داده نشده مجبور است با انجام کارهای دیگر مخارج این زندگی در جریان را دربیاورد
البته چون در فوتسال ایران تنها به عده ای خاص از مربیان و بازیکنان و حتی تدارکات پول کیلویی داده و میدهند این بنده خدا نتوانسته هزینه های زندگی اش را درآورد!
ضمنا شک نکنید بالاخره این پروفسور هم در طول چند سال چیزهایی از ایران یاد گرفته مثلا اینکه بسیاری از ما در مواقع لزوم یا خودمان و یا یکی از اطرافیانمان مریض میشوند بعد بجای همراهی مریض جای دیگری هستیم !!!یا بازیکنان مصدوم میشوند بعد برای رفع مصدومیت حتی ممکن است در جای دیگر بازی کنند! یا مثلا در یک سال مربی تیم ملی با دو تیم باشگاهی در ااصفهان کار میکند و چون پول ندارند آنها را رها میکند!!! یا اینکه ما ایرانیها تعطیلات متعدد و فراوانی داریم!!! یا اینکه خیلیها حرف از عشق به باشگاهی یا شهری یا مالک باشگاهی یا حتی مردم میزنند ولی وقتی پول پرسه گور پدر همه آنها!!!یا اینکه بسیاری از اهالی فوتسال ما یا در کنار فوتسال به انواع بیزینس مشغول هستند یا دنبال وبگردی و چت و آپلود و انواع شبکه های اجتماعی و ۰۰۰
حالا این بنده خدا چون ما پول بهش نداده ایم و خانمش مریضه رفته دنبال انجام کارهای دیگر و خوبه که نرفته با تبانی به پول و منافع برسه!!! بعد واسه اینکه روحیه اش خوب بمونه تا در برگشت با فکر بهتری به فوتسال ما کمک کنه همزمان با نوروز ما که همه در سفرند مسافرتی هم رفته !!!
مشکل ما با بسیاری مربیان بزرگ خارجی اینه که اونها ما را می‌فهمند ولی ما اونها را نمیفهمیم و معمولا همه چیز را یکطرفه و به نفع خودمان میبینیم و همیشه هم با یک کشمش گرممان میشه و با یک نخودچی سردمان!!!