کد خبر : 26907
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردین 1394 - 11:32
-

ترابیان:ادامه همکاری با خسوس باید در کمیته فنی فوتسال تایید شود

ترابیان:ادامه همکاری با خسوس باید در کمیته فنی فوتسال تایید شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره تشکیل اولین جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: اولین جلسه کمیته فنی فردا یکشنبه برگزار خواهد شد. هدف این کمیته این است که کمکی به فوتسال و فوتبال ساحلی در بخش بانوان و آقایان باشد. وی افزود: برنامه‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره تشکیل اولین جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: اولین جلسه کمیته فنی فردا یکشنبه برگزار خواهد شد. هدف این کمیته این است که کمکی به فوتسال و فوتبال ساحلی در بخش بانوان و آقایان باشد.

وی افزود: برنامه‌های مربوط به تیم‌های ملی در این دو رشته در کمیته فنی سیاست‌گذاری خواهد شد. همچنین برنامه‌های سفر، مسابقات دوستانه و مسابقات رسمی در کمیته فنی تدوین و پیگیری می‌شود.

رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی در ادامه تاکید کرد: همچنین بحث انتخاب و بررسی عملکرد سرمربیان تیم‌های ملی هم در کمیته فنی پیگیری خواهد شد.

ترابیان در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت «خسوس کاندلاس» سرمربی تیم ملی فوتسال، تصریح کرد: بحث خسوس هم بررسی می‌شود و در صورت تاییدِ صد درصد، او به کارش ادامه خواهد داد.

وی درباره اینکه آیا ممکن است کمیته فنی رای به قطع همکاری با خسوس بدهد یا خیر، یادآور شد: بعید می‌دانم خسوس تغییر کند. ما هم علاقه‌مندیم ایشان به کارش ادامه بدهد ولی در هر حال باید تداوم همکاری با وی در کمیته فنی و توسعه تایید شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پایان درباره دیدار تیم ملی ایران با ایتالیا هم گفت: بدون شک ما دوست نداریم فرصت بازی با ایتالیا را از دست بدهیم ولی این هم یکی از مباحثی است که در جلسه فردا بررسی خواهد شد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.