کد خبر : 27113
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فروردین 1394 - 15:31
-

انعقاد تفاهم همکاری فوتسالی با کره جنوبی

انعقاد تفاهم همکاری فوتسالی با کره جنوبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال پیش از ظهر امروز با رایزن فرهنگی سفارت کره جنوبی در ایران دیدار و گفتگو کرد. در ابتدای این نشست کیم جانگ سیک، رایزن فرهنگی سفارت کره جنوبی در ایران گفت: خوشحالم که امروز به دیدار شما آمده ام. ما علاقه زیادی برای برقراری ارتباط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال پیش از ظهر امروز با رایزن فرهنگی سفارت کره جنوبی در ایران دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست کیم جانگ سیک، رایزن فرهنگی سفارت کره جنوبی در ایران گفت: خوشحالم که امروز به دیدار شما آمده ام. ما علاقه زیادی برای برقراری ارتباط با فدراسیون فوتبال ایران داشته و قصد داریم تا در جلسه آتی به همراه سفیر کره جنوبی در ایران به فدراسیون فوتبال بیاییم و نشستی را برگزار کنیم. سفارت کره جنوبی در ایران آمادگی هر گونه همکاری و هماهنگی برای برقراری ارتباط با فدراسیون فوتبال ایران را دارد و معتقدم فوتبال و فوتسال ایران طی چند سال گذشته بسیار پیشرفت داشته اند و عملکردشان مطلوب بوده است. ما نیز می خواهیم با همکاری های دوجانبه شاهد روند پیشرفت فوتبال هردو کشور باشیم.
در ادامه این دیدار کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بدون شک ارتباط ما با کره جنوبی به فوتبال ایران کمک بسزایی می کند و از همکاری دو فدراسیون ایران و کره جنوبی برای پیشرفت و توسعه فوتبال استقبال می کنیم. در همین راستا تفاهم نامه ای را برای انجام برنامه های آموزشی، داوری، فوتبال بانوان و آقایان و فوتسال امضا کرده ایم و آماده اجرای برنامه های خود هستیم.
وی در ادامه بیان کرد: معتقدم حضور چانگ، رئیس فدراسیون کره جنوبی در هیات اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا می تواند بسیار موثر باشد و ما حمایت خود را از ایشان اعلام می کنیم تا شاهد توسعه و گسترش هر چه بیشتر فوتبال باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.