کد خبر : 27132
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردین 1394 - 9:36
-

شمسایی:دیگر تیم‌های مدعی آسیا از نام ایران رعب و وحشت ندارند/باید به این باور برسیم که همچنان قدرت اول آسیا هستیم

شمسایی:دیگر تیم‌های مدعی آسیا از نام ایران رعب و وحشت ندارند/باید به این باور برسیم که همچنان قدرت اول آسیا هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم تاسیسات دریایی با قهرمانی در لیگ، حالا خودش را آماده حضوری قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا و البته فصل جدید می‌کند و یکی دو روز پیش مهم‌ترین موضوع این باشگاه ماندن یا نماندن وحید شمسایی بود که به نظر می‌رسد این همکاری ادامه داشته باشد. ظاهرا برای فصل بعد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم تاسیسات دریایی با قهرمانی در لیگ، حالا خودش را آماده حضوری قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا و البته فصل جدید می‌کند و یکی دو روز پیش مهم‌ترین موضوع این باشگاه ماندن یا نماندن وحید شمسایی بود که به نظر می‌رسد این همکاری ادامه داشته باشد.

ظاهرا برای فصل بعد به توافق رسیدید؟
شمسایی: من قرارداد دوساله با تاسیسات دارم. از طرفی وقتی قهرمان می‌شوید و قرار است که در تورنمنت بزرگی مثل جام باشگاه‌های آسیا حاضر شوید کار خیلی سخت می‌شود. اگر همه امکانات فراهم نباشد و در جذب بازیکنان مورد نظر موفق نباشید.
باشگاه با پیشنهاد شما موافقت کرد که…
شمسایی: ما اعلام بودجه کردیم. شخص دکتر منوچهری و آقای دهقان آن را در هیات‌مدیره بررسی کردند. البته یک مقدار از چیزی که ما می‌خواستیم بالا و پایین شد اما در مجموع روند برنامه خوب است. همین که مسوولان باشگاه انسان‌هایی هستند با چشم‌اندازهای بلند خیلی اهمیت دارد.
پس می‌مانید؟
شمسایی: به هر حال وقتی یک باشگاه مدیری همچون دکتر منوچهری را در رأس خود دارد که هیچ کم و کسری به لحاظ مالی و اعتباری نمی‌گذارد و در واقع همه چیز سر جایش و هدف هم مشترک است، از دست دادن آن سخت خواهد بود. ضمن اینکه خانواده محترم دبیری هم تا امروز منتظرم هستند.
پس بعضی‌ها که می‌گفتند شمسایی از حضور در جام باشگاه‌ها می‌ترسد صحت ندارد.
شمسایی: حرف پشت سر آدم‌ها زیاد است. اگر ترس داشتم ریسک نمی‌کردم و تیم دهم را تحویل نمی‌گرفتم و قهرمان نمی‌شدیم. الان هم قرار نیست دوباره برگردم و روز از نو روزی از نو. من یک سال دیگر قرارداد دارم و همه چیز برای یک تیم خوب داشتن مهیاست. البته سختی‌های خاص خودش را دارد اما من و ترس؟! اصلا همخوانی ندارد و اینها از من دور است. وحید شمسایی غیر از خدا از هیچ‌کس نمی‌ترسد.
چقدر برای تیمت شانس موفقیت در جام باشگاه‌های آسیایی را قائلی؟
شمسایی:این مساله بستگی به اتفاقات دارد. من اوایل سال ۲۰۰۰ به تیم ملی فوتسال راه پیدا کردم و آن روزها ایران قدرت بلامنازع فوتسال آسیا بود، به‌طوری که در هر تورنمنتی شرکت می‌کردیم همه تیم‌ها برای دومی و سومی می‌آمدند اما الان ۲، ۳ سالی هست که در آسیا قهرمانی نداشتیم. گیتی‌پسند، دبیری و تیم ملی در آسیا قهرمان نشدند. در واقع امروز دیگر تیم‌های مدعی در آسیا آن رعب و وحشت را از نام ایران ندارند و معتقدند که می‌توان از فوتسال ایران عبور کرد. به هر حال وقتی تیم‌هایی مثل ژاپن و تایلند با ۷، ۸ بازیکن ملی‌پوش و تعدادی بازیکن خارجی به مسابقات می‌آیند، کار سخت می‌شود.
با این شرایط چه کار باید کرد؟
شمسایی: قبل از هر چیز باید به این باور برسیم که همچنان قدرت اول فوتسال آسیا هستیم و بعد با تلاش بیشتر به هدف‌مان که قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیاست دست پیدا کنیم.
از کی شروع می‌کنید؟
شمسایی: اواسط اردیبهشت.
چند بازیکن جدید به تیم‌تان اضافه می‌شود؟
شمسایی: من نام ۱۰ بازیکن را به باشگاه دادم که به ترتیب اولویت آنها را جذب کنند. ما همه تلاش‌مان را برای موفقیت به کار می‌گیریم. حتی دیروز جلسه‌ای با آقای آقازمانی (مسوول ورزش شبکه سوم سیما) داشتم و از ایشان خواستیم تا در صورت امکان بازی‌های ما در جام باشگاه‌های آسیا را به طور زنده و مستقیم پخش کنند. از رسانه‌ها می‌خواهم مثل همیشه کنار ما به عنوان نماینده ایران باشند. همینطور از خانواده فوتسال انتظار حمایت داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

در جام باشگاههای آسیا دو سه تیم هستند که خوب هستند نه عالی و بازی کردن مقابل هر کدام و بردن آنها راه داره وگرنه جلوی بقیه تیمهایی آسیایی با یک تیم خوب لیگ یکی هم میشه نتیجه گرفت
به هر حال امیدوارم تاسیسات بعنوان نماینده ایران بتونه قهرمان بشه

هوادار سه شنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

سلام عرض می کنم به تمام کادر فنی تیم تاسیسات دریایی و جا دار از برادر بزرگوار وحید شمسایی جناب اقای امیر شمسایی تشکر کنم که با حضور خودش در تیم تاسیسات باعث شد تیم رونده قهرمانی رو بهتر و آسانتر طی کنه .به نظر من این دو برادر عزیز هر تیم تو ایران مربیگری کن درصد موفقیتشان خیلی بالاس امیدوارم بتون بازیکنانی که از لیگ پایین تر جذب می کنن با تمرینات حرفه ای در سطح بازیکنان بزرگ و حتی بهتر از بازیکنان سابقه تیم ملی تربیت کنن و در اختیار تیم ملی قراردهند محقق شدن اینکار باعث خوشحالی مردم میشه.

یعقوب چهارشنبه , ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

وحید شمسایی اتفاقا تو خیلی هم ترسو هستی اومدی تبریز بعد از قهرمانی دبیری بهانه آوردی و فرار کردی و به جام باشگاه های آسیا نرفتی و وقتی هم که جناب شمس تو رو به تیم برای بازی دعوت کرد برای کمک به دبیری نیامدی !!یعنی تو ترسیدی بیایی و در حق دبیری بی معرفتی کردی حالا هم کارت تو تهران با این همه بازیکن راحت است به گفته دوستمون دوتا تیم بیشتر بدرد بخور نیستن بقیه در حد لیگ یک ایران هستن تو هم بهتره شلوغ نکنی چون تیم شما با این همه مهره صد در صد قهرمان میشه

نام چهارشنبه , ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

فقط سلطان بابک معصومى محبوب قلبها رو عشق است