کد خبر : 27865
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 11:36
دسته‌بندی نشده
-

یک داور روی نیمکت تیم لیگ برتری!

یک داور روی نیمکت تیم لیگ برتری!
یکی از داوران جوان کشورمان که به سبب اشتباهش همیشه در خاطر فوتسالی ها ماندگار شده است در آستانه سرپرستی تیم لیگ برتری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یکی از داوران جوان کشورمان که سال گذشته بخاطر عدم شرکت در تست آمادگی فدراسیون نتوانست در لیگ برتر قضاوت کند در آستانه نشستن روی نیمکت یکی از تیم های لیگ برتر به عنوان سرپرست قرار گرفته است.این داور جوان که به سبب اشتباه فاحشش در یک بازی و دادن سه کارت زرد به یک بازیکن در یاد اهالی فوتسال مانده است صحبت های ابتدایی را با مدیریت این باشگاه که تیم را برای قهرمانی آماده می کنند انجام داده است.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که سرپرست فعلی باشگاه به سبب حضور چند ساله روی نیمکت در حال حاضر کمک مدیرعامل در مذاکره با مربیان و بازیکنان است و بازهم علاقه دارد به عنوان سرپرست روی نیمکت این تیم باشد. حال باید منتظر ماند و دید آیا این تغییر و تحول روی نیمکت این تیم اتفاق می افتد؟ واکنش سرپرست فعلی که کارهای نقل و انتقالاتی باشگاه را انجام می دهد نسبت به این موضوع چگونه خواهد بود؟

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی پنجشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰:۰۳

من کاری با این ندارم که چه کسی این تیم میشود ولی امیدوارم انکسی شود که وزنه نیمکت را حداقل سنگین کند چرا که فرد مورد نظر شما در مطلب از افتخارات داوری ایران هست و اگر در سالهای گذشته اهل چاپلوسی بود الان فراتر از اینها بود

فوتسالی پنجشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰:۱۷

امیدواریم وزن نیمکت این تیم با این فرد شایسته با لا بره چرا که شایسته این پست هست