کد خبر : 28332
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 15:26
-

مثل یک هوادار به استادیوم می آییم

مثل یک هوادار به استادیوم می آییم
باشگاه اقتدار نوین فردوسی طی بیانیه ای حمایت خود را از تیم سیاه جامگان ابومسلم خراسان در راه صعود به لیگ‌برتر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باشگاه اقتدار نوین فردوسی طی بیانیه ای حمایت خود را از تیم سیاه جامگان ابومسلم خراسان در راه صعود به لیگ‌برتر اعلام کرد.

هیات مدیره این باشگاه در حمایت از آخرین بازی حساس سیاه جامگان در لیگ دسته اول فوتبال و صعود به لیگ برتر فوتبال بیانیه ای به شهر ذیل صادر کرد: «

بسمه تعالی

ضمن ابراز خرسندی از بقاء پدیده خراسان در لیگ‌برتر فوتبال، هیات مدیره و سایر مسئولان باشگاه فرهنگی- ورزشی اقتدار نوین فردوسی همراه با هواداران خود در روز سه شنبه برای حمایت از تیم با اقتدار سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان به استادیوم ثامن‌الائمه خواهند رفت تا در شهر حضرت رضا (ع) و به مدد این امام همام کسب دومین سهمیه لیگ برتری فوتبال استان را جشن بگیرند.

خراسانی بودن و تعصب تمامی علاقمندان به نمایندگان ورزشی این استان پهناور حس مشترکی را میان فوتبال و سایر نمایندگان رشته‌های لیگ برتری خراسان به وجود آورده که به لطف باری تعالی موجب همدلی و وفاق بیشتر ما خراسانی‌ها در روز سه‌شنبه در میعادگاه رویارویی سیاه‌جامگان با داماش گیلان خواهد شد، پس ما نیز در حمایت کامل از نماینده استان خود همچون یک هوادار به استادیوم می آییم و در کنارتان خواهیم بود.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲

این خبر چه ربطی به فوتسال داره؟!!!

نام ... دوشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

باریکلا به باشگاه فرددوسی

نام ... سه شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰

صدآفرین