کد خبر : 32710
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 - 19:18
-

ناآگاهانه ملامتم کردند که چرا از اسپانیا برگشته‌ام!/ پایان فصل به بورلا برمی‌گردم

ناآگاهانه ملامتم کردند که چرا از اسپانیا برگشته‌ام!/ پایان فصل به بورلا برمی‌گردم
بازیکن دبیری تبریز گفت: هنگامی که به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی فراوان تصمیم به بازگشت به لیگ ایران را گرفتم همه ناآگاهانه ملامتم کردند که چرا برگشته ام اما هیچکس جای من نبود.

بهروز جعفری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: یکسری مشکلات و وظایفی که در ایران نسبت به خانواده‌ام داشتم باعث شد علیرغم عطشی که به بازی در لیگ اسپانیا داشتم، تصمیم به بازگشت بگیرم و شاید هر کس دیگری هم جای من بود به خود اجازه نمی داد با این شرایط خانواده‌اش را تنها بگذارد.

وی با اشاره به بیماری مادرش و مشکلات خانوادگی خود تاکید کرد: همه مشکلات به یکباره و با هم به سراغ من آمد که نمی‌شد آنها را از اسپانیا و از راه دور مدیریت کرد ضمن اینکه امسال برنامه ازدواجم هم در پیش بود و باید برنامه‌ریزی که از ماه ها قبل از رفتنم برای انجام مراسم عروسی انجام شده بود را نیز انجام می‌دادم.

جعفری با بیان اینکه تعهدات مالی‌اش به باشگاه دبیری تبریز نیز از دیگر دلایل بازگشتش از اسپانیا بوده متذکر شد: بنا به توافقی که فصل قبل با آقای افشین دبیری پیش از سفر به اسپانیا داشتم تعهداتی مالی به این باشگاه داشتم که به لحاظ اقتصادی هم ماندنم در لیگ اسپانیا را تحت‌الشعاع قرار می‌داد بنابراین با جمع‌بندی همه جهات برگشتم و از این تصمیم ناراحت نیستم.

لژیونر ایرانی فصل گذشته بورلا پرونده حضورش در لیگ اسپانیا را بسته شده ندانسته و خبر داد: با توافقی که با مسئولان بورلا داشتم و نظر به اینکه لیگ امسال ایران در نیم فصل لیگ اسپانیا به پایان می‌رسد، قراردادی با آنها بسته‌ام که با حفظ شرایط مسابقه‌ای می‌توانم به این تیم بازگردم. هر چند که به لحاظ مالی رقم قرارداد جدیدم با بورلا کمتر است اما برای من بازگشت به اسپانیا ارزش دوچندانی دارد.

بهروز جعفری در خاتمه یادآور شد: امسال به چیزی جز قهرمانی در کنار تیم یکدست دبیری فکر نمی‌کنم چراکه این پتانسیل در تیم امسال وجود دارد و همه مسئولان و بازیکنان برای کسب آن تلاش خود را انجام می‌دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.