کد خبر : 33059
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 - 11:15
-

کنفرانس ونانسیو با ۳۲۰۰ شرکت‌کننده در سویای اسپانیا رکورد زد/ رونمایی مستند از تفاوت دیگری از فوتسال ایران و اروپا!

کنفرانس ونانسیو با ۳۲۰۰ شرکت‌کننده در سویای اسپانیا رکورد زد/ رونمایی مستند از تفاوت دیگری از فوتسال ایران و اروپا!
کنفرانس مربیگری فوتسال با سخنرانی خوزه ونانسیو لوپز سرمربی تیم‌ملی فوتسال اسپانیا، بیش از 3200 مربی فوتسال و فوتبال را از سراسر اروپا به سویا کشاند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از فوتسال‌پلنت، سخنرانی خوزه ونانسیو لوپز سرمربی تیم‌ملی فوتسال اسپانیا با موضوع «ارتقاء فوتسال و چگونگی تمرین آن» که در آن به ارائه ایده‌ها و متدهای تاثیرگذار و کاربردی فوتسال در فوتبال پرداخته می‌شد، رکورد شرکت مخاطبان از سراسر دنیا را با بیش از ۳۲۰۰ مربی شرکت‌کننده شکست.

news-venancio-cief-9

به نوشته پایگاه فوتسال‌پلنت تعداد مربیان حاضر در این کنفرانس که در بخش مهمی از برنامه جشن یک صد سالگی فدراسیون فوتبال آنجلوس نیز شرکت کرده بودند در حقیقت یک اقدام بی‌سابقه و یک رکورد بی‌نظیر در فوتسال اروپا بود به نحوی که این تعداد سرمربی و مربی بدنساز  و مربیان حرفه‌ای فوتسال و فوتبال آمده بودند تا به سخنان مربی‌ای که سه بار قهرمانی اروپا را کسب کرده گوش فرا دهند.

news-venancio-cief-3

گفتنی است خوزه ونانسیو لوپز، این مرد بزرگ بادانش و فنی فوتسال دنیا، ماه گذشته برای یک کلاس پیشرفته مربیگری فوتسال به ایران دعوت شد اما فارغ از شرکت ۱۰۰ مربی جوان شهرستانی و مدرسان ایرانی AFC و تعداد معدودی از مربیان لیگی، بسیاری از چهره‌های نامدار و مدعی فوتسال ایران در این کنفرانس حضور پیدا نکردند.

news-venancio-cief-8

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

توی ایران چندان مطلب خاصی برای معدود مربیان اهل فوتسال ایران ارایه نشد
البته برای کسانی که در این چند سال و عمدتا هم پولی یا با رابطه وارد فوتسال شده اند کلاس بدی نبود

محمدزاده چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

آقای جاویدی سلام

دستت دردنکنه با این کلاس. واقعا عالی بود آقا. ما که بعد کلاس هم زبونی و هم پیامکی ازت تشکر کردیم.
به قول آقا شهاب سفالمنش که می گفت نصف چیزی که تو این کلاس یاد گرفته رو تو این همه سال کلاس های آسیایی قبل نگفته بودن و یاد نگرفته، ما هم خیلی از این آقای لوپز چیز یاد گرفتیم.

فقط نقطه ضعف کلاس بعضی ها بودن که دانش نداشتن و می خواستن بگن ما خیلی بلدیم و سئوالات الکی میپرسیدن که وقت همه رو می گرفت اما جالب که لوپز جواب اونها رو هم با صبر می داد.
لوپز واقعا مدرس بود آقا

دستت دردنکنه