کد خبر : 34885
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 10:04
-

ابطحی:برای این شکست توجیهی ندارم اما داوران در حد این بازی نبودند/کیفیت زمین نامناسب بود

ابطحی:برای این شکست توجیهی ندارم اما داوران در حد این بازی نبودند/کیفیت زمین نامناسب بود
سرمربی تیم شهروند ساری داوری ضعیف و کیفیت نامناسب زمین را عامل شکست تیش مقابل دبیری تبریز دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمهدی ابطحی با اشاره به شکست سنگین تیم فوتسال شهروند ساری در برابر دبیری تبریز، اظهار کرد: بازیکنان بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما زمین کیفیت لازم را نداشت.

وی ضمن گرمای بیش از حد در سالن مسابقه و تأثیر گرما بر بازیکنان افزود: کیفیت و لغزندگی زمین طوری بود که هر بازیکن پس از دریافت توپ، زمین می‌خورد و به‌نوعی زمین برای بازیکن امن نبود.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به باخت پرگل تیمش در خانه و در برابر چشمان هزاران تماشاگر در ساری، بیان کرد: شهروند به‌عنوان یک تیم پرتماشاگر در لیگ مشهور است و در این بازی با این نتیجه کسب‌شده شرمنده هواداران شدیم.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری درباره قضاوت داور این بازی اذعان داشت: داوران این بازی نیز در حد و اندازه این دیدار نبودند و یکی از دلایل شکست سنگین این بازی مسئله داوری بود.

ابطحی خاطرنشان کرد: گل سومی که شهروند از حریف دریافت کرد، خطای مسلم بازیکن حریف روی بازیکنانم بود که  اعلام نکردن همان برخورد و خطا موجب خوردن گل سوم ما شد.

وی اضافه کرد: برای این شکست توجیهی ندارم، تازه هفته نخست لیگ است ولی تمام سعی و تلاش ما، کسب نتایج خوب در ادامه لیگ است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مبین شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

ول کن تورو خدا. تیم دبیری هم زمین واسش لغزنده بودش. شرایط کاملا برابر بود. رفتی تیمو ۵نفره کردی دو تاگل خوردی. جلوی ۵هزار هوادار هنر کردی واقعا

ساروی شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

ایشالا بازی بعدی جبران میکنید ما به شما و این تیم امیدواریم و از شما و بچه ها حمایت میکنیم به امید موفقیت در بازی با حفاری یا علی مدد

sari شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

Baz shoro kardi bakhti dg 1 bar bego man moshkel dashtam zamin baare tiem dabiri ham hamin bod khob msle sale ghabl noshabe mizadi

مجیدشهروند شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹

واقعا زمین مسخره ای داشتیم ولی آقای ابطحی هماهنگی بین دفاع حمله خیلی ضعیف بود از نظر بدنی هم ضعیف تر از دبیری بودیم ضمن اینکه برای این تیم ی بازی دوستانه هم نذاشتین تیم مقابل چندتا بازی دوستانه برگزار کرده
بله اینطوری وارد لیگ برتر میشن