کد خبر : 35607
تاریخ انتشار : جمعه 26 تیر 1394 - 11:55
-

تقی زاده:بازگشت بازیکنان گیتی‌پسند، سبب افزایش کیفیت تیم ما شد

تقی زاده:بازگشت بازیکنان گیتی‌پسند، سبب افزایش کیفیت تیم ما شد
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازگشت بازیکنان غایب گیتی‌پسند در دیدار مقابل کاشی نیلو، سبب افزایش کیفیت تیم ما شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید تقی‌زاده با اشاره به دیدار شب گذشته تیمش مقابل کاشی نیلو و پیروزی در این بازی اظهار داشت: این بازی از نظر فنی سطح بالای داشت و تیم حریف بسیار خوب بازی کرد. به نظر من از نحوه بازی بازیکنان تیم کاشی نیلو، مشخص بود که آنها تمرینات خوبی را داشته‌اند و به عنوان یک تیم بومی بسیار عالی ظاهر شدند.

وی افزود: هر ۲ تیم از دیار اصفهان بودند و برد هر کدام از تیم‌ها در این دیدار دل هواداران اصفهانی را شاد می‌کرد اما خوشبختانه گیتی‌پسند در این دیدار توانست ۳ امتیاز حساس به‌ دست آورد.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره وضعیت متفاوت تیمش در ۲ هفته نخست لیگ برتر تصریح کرد: هفته قبل نخستین بازی لیگ به شمار می‌رفت و ما در این بازی، دو نفر از بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم.

وی بیان کرد: با این حال، با اضافه شدن این ۲ بازیکن در دیدار مقابل کاشی نیلو، کمک زیادی به تیم شد و در هماهنگی تیمی نیز با توجه به تمرینات خود، نسبت به هفته قبل بهتر عمل کردیم.

تقی‌زاده درباره دیدار هفته آینده تیش مقابل نماینده بندرعباس تصریح کرد: هفته آینده نیز در بندرعباس یک بازی بسیار سخت را داریم اما ما گیتی‌پسند هستیم و در هر بازی برای برد تلاش می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.