کد خبر : 43399
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 شهریور 1394 - 1:15
-

روزپیکر: می توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم/ حواشی، قهرمانی را از فوتسال قم گرفته است

روزپیکر: می توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم/ حواشی، قهرمانی را از فوتسال قم گرفته است
سرمربی تیم آذرخش بندرعباس گفت: همه می‌دانند یک امتیاز گرفتن در شهر قم کار راحتی نیست و ما نیز از نتیجه بازی امروز رضایت داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روزپیکر پس از تساوی تیمش مقابل یاسین پیشرو قم در لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوب و پایاپایی از هر دو تیم شاهد بودیم. می‌توانستیم سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنیم اما متاسفانه زمانی که از یاسین پیشرو پیش افتادیم بعد از ۳۰ ثانیه گل خوردیم و نتوانستیم تا پایان نیمه دوم گل برتری را به ثمر رسانیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از تساوی خارج از خانه مقابل یاسین پیشرو عنوان کرد: همه می‌دانند یک امتیاز گرفتن در شهر قم کار راحتی نیست و ما نیز از نتیجه بازی امروز رضایت داریم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در خصوص اتلاف وقت بازیکنانش در دقایق پایانی این دیدار گفت: فقط در یک صحنه بازیکن ما مصدوم شد و به زمین افتاد اما بیشتر از آن دروازه‌بان یاسین پیشرو زمانی که تیمشان از ما پیش بود چند مرتبه این کار را انجام داد و موجب اتلاف وقت بازی شد.

روزپیکر با اشاره به آینده تیمش در لیگ برتر ابراز کرد: تیم ما بسیار جوان است و بعد از گذشت هشت هفته از لیگ می‌بینیم بازیکنان بهتر از بازی‌های ابتدایی کار می‌کنند. به غیر از یک بازیکن شیرازی، تمام نفرات ما بومی هستند و از لیگ دسته دوم به همراه آنها راهی لیگ دسته اول و بعد لیگ برتر شدیم.

وی پیرامون ارزیابی‌اش از یاسین پیشرو گفت: تیم قم آنقدر خوب است که نیاز به تعریف من ندارد ولی این را می‌دانم کار کردن در قم خیلی سخت است و سرمربی این تیم با مسائل زیادی مواجه است. اگر نماینده فوتسال قم از حواشی دوری کند مطمئنا می‌تواند جزء مدعیان لیگ برتر قرار گیرد.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اضافه کرد: هر سال بازی‌های نماینده فوتسال قم را پیگیری کرده‌ام و می‌بینم آنها نیم فصل اول را خیلی خوب به پایان می‌رسانند اما در دور برگشت به دلیل مسائل حاشیه‌ای دچار مشکل می‌شوند و این اتفاقات موجب شده است قمی‌ها در سال‌های اخیر به قهرمانی دست پیدا نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

azarakhsh hormozgan دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۴۱

همین بومی بودن تیم مارو عاشقش کرده صد برابر

چوک بندر دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۳:۳۵

ماشالله روزپیکر……..ایشالله بازی بعدبامیثاق جمعه دربندرعباس سه امتیازرومی گیرم میایم بالا جدول ……..تیم مشکل مالی داره روزجمعه بلیط فروشی کنید……حدقل ۷هزارتاهودارمیاد ………بازی روز تعطیل سالن فجربندرعباس کیپ تاکیپ پر میشه ……وهم را با سه امتیازایشالله…….بلندبگوماشالله به آذرخش

هوداردوآتیشه آلومینیوم هرمزگان دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۳:۴۶

درودبرآذرخش …….عشقه تیم صددرصد بومی هرمزگان. ….مسولان حمایت حمایت………اگه ازآذرخش حمایت بشه می تونه سال بعد قهرمان ایران بشه ……الان بدون هیچ نتایج خوبی کسب کردندباتیم چهارم فقط چهارامتیازفاصبه دارند امسال ایشالله آذرخش درپایان دررتبه خوبی قرارمی گیره…….متاسفانه بازی های اول که هیچی ایرادی نداره باختیم کمکم بازیکنان براشون عادی شدجولیگ برتر خب حق دارندبازیکن۱۸ساله جلوی۷هزارهودار تشویق کرکننده استادیوم خیلی تاثیرداشت روبازیکن….خداروشکربراشون عادی شد ماشالله الان هرتیمی بیادبندرعباس آذرخش خداروشکرازبازی سربلندبیرون میاد……و سه امتیازرومی گیره …..شرم آوره که بازی ها پخش زنده نمیشه ….پس حق پخش تلویزیونی کجارفته چرافدارسیون فشارنمیاره به صداسیماتیم خصوصی آذرخش نمی تونندنفس بکشندبااین هزینه های بالا…..مسولان هرمزگان که هیچ امیدی بهشون نیست…..پس تو انتخابات ماهم نیستیم

قم 1★ دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۱۹

احسنت به تیم و کادر باادب وجوان مرد آذرخش که نشان داده اند تیم بی حاشیه ای هستند
درسته که ماروتوخونه متوقف کردند ولی به خاطر اخلاق خوب این تیم ومربی محترمش به همه هرمزگانی هاتبریک میگم
درسته که تیم آذرخش هرمزگان ازلحاظ مالی پایین ترین تیم لیگ ایرانه ولی از لحاظ اخلاقی بالاترین تیم ایرانه
این تیم نشون داد که دست کم چهاربازیکنش میتونند در بالاترین جایگاه فوتسال قراربگیرند و
دروازه بان این تیم شبانگرد نشون داد که میتونه دروازه بان خیلی بزرگی بشه
این تیم اگرحمایت خوبی بشه کسی نمیتونه جلودارشون باشه بنی اسدی ومیری زاده هم نشون دادن از بازیکنان تیم ملی چیزی کم ندارند احسنت به این عزیزان

تشکرازسایت خوب شماکه بی شک یکی ازبهترینهای ایران هستیدبه امیدموفقیت فوتسال ایران

یاران جوان بندر دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۳۴

درودبرشرفتان،،،،،،،،،،،،،،
مسولین حمایت.حمایت
میثاق آماده باش،،،،،،
سه امیتازازآن ماست.
زنده بادهرمزگان
یاسدمظفر

...... دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

ماشالله آذرخش

فوتسال قم دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

ماشالا آذرخشی یا … ایشالا که بچه های قم هم با اخلاق باشن نه تو حاشیه

علی و محمد و سیناورسول پنجشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶

اشوووو چوکو اذرخش جعمه داخل سالن فجر ب میثاق نابود اکنیم……ماشاا… چوکو اذرخش