کد خبر : 43589
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 11:12
-

او هیچ وقت اخراج نشده!

او هیچ وقت اخراج نشده!
نکته جالب کارنامه ناظم الشریعه این است که او هیچ گاه کارت قرمز دریافت نکرده و اخراج نشده است. چه در دوران بازیکنی و چه مربی گری.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه را به عنوان مربی اخلاق مدار در فوتسال می شناسند. این مربی محجوب در تمام تیم هایی که حضور داشته، اخلاق را در اولویت کارهایش قرار داده و مقابل بی اخلاقی ایستاده است.

اما نکته جالب کارنامه ناظم الشریعه این است که او هیچ گاه کارت قرمز دریافت نکرده و اخراج نشده است. چه در دوران بازیکنی و چه مربی گری.

سرمربی جدید تیم ملی که دهمین سرمربی تاریخ فوتسال ایران محسوب می شود، سابقه بازی در اولین دوره لیگ برتر فوتسال و لیگ دسته یک فوتبال را در کارنامه دارد. او در طول دوران بازی کردنش هیچ گاه از داور بازی، کارت قرمز دریافت نکرده است. ناظم الشریعه همچنین از سال ۱۳۸۲ که وارد عرصه مربی گری شده، عملکرد مثبتی داشته و هیچ گاه از سوی مسئولان کنار گذاشته نشده است.

حال باید دید این مربی که با آمدنش بسیاری از اهالی فوتسال پرچم صلح برافراشتند، می تواند روحیه همدلی و دوستی را به فوتسال ملی نیز تزریق کند و بدون دربافت کارت قرمز به کارش ادامه دهد یا نه؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

واقعا رزنومه قوى داره، من موندم چرا زودتر از اینا سرمربى نشده این اقا، تا این اقا بود چرا دنبال خسوس میرفتین

یوسف پنجشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۷:۳۷

سلام واقعا خجالت بکشید و این مطالب را بخورد مردم ندهید!! به واقعیات احترام بگذارید و به مسائل حاشیه ای نپردازید!! به این سوال من جواب قانع کننده بدهید که جایگاه صانعی بعداز سرمربیگری تیم ملی کجاست؟ چرا بعد از چندسال بیکاری و حاشیه نشینی حالا پست تشریفاتی مدیر فنی بهش دادند. جز این است که انزمان هم بدون مطالعه و با یک تصمیم احساساتی ایشان انتخاب شدو بعداز کسب نتایج ضعیف هیچکس حمایتش نکرد!! الان دقیقا تکرار مکررات میباشد!!!!

نام ... پنجشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

زودی خودتو لو نده همه میدونن که کی کامنت میذاره
هه هه

علیرضا یکشنبه , ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

باید به ایشان فرصت داد با توجه سابقه مربیگریشون در سال گذشته در تیم حفاری اهواز بنظر میاد مربی خوبی باشه….