کد خبر : 44013
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 شهریور 1394 - 13:03
-

افضل :همه باید با تیم ملی همکاری داشته باشند/نتایج لیگ به نفع تیم ما بوده است

افضل :همه باید با تیم ملی همکاری داشته باشند/نتایج لیگ به نفع تیم ما بوده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون امیدوار است با انتخاب سرمربی تیم‌ملی فوتسال و همکاری با وی اوضاع تیم ملی سرو سامان بگیرد. علی افضل با اشاره به انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: بالاخره ناظم الشریعه با نظر کمیته فوتسال به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده که امیدوارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون امیدوار است با انتخاب سرمربی تیم‌ملی فوتسال و همکاری با وی اوضاع تیم ملی سرو سامان بگیرد.

علی افضل با اشاره به انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: بالاخره ناظم الشریعه با نظر کمیته فوتسال به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده که امیدوارم بتواند تیم ملی را کمی سروسامان دهد البته همه باید با تیم ملی همکاری داشته باشند.

وی در پاسخ به حواشی و انتقادهایی که به کمیته فوتسال وارد شده، گفت: این صحبت ها در فوتسال زیاد است؛ نمی دانم هدف کمیته فوتسال چیست، اما در حال حاضر ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی است و معلوم نیست تا ۳-۴ ماه دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی تیم مس درپاسخ به این سوال که ارزیابی‌تان از کادر فنی جدید تیم ملی چیست، تصریح کرد: کادرفنی تجربه خوبی دارد؛ هاشم‌زاده که از کاپیتان‌های تیم‌ملی همچنین فراشی نیز از بازیکنان ملی خوبی بوده و تجربه ی زیادی دارد تنها سرمربی است که بازی ملی ندارد، اما در رده‌های باشگاهی کار کرده که امیدوارم در تیم ملی بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

افضل در پایان با اشاره به شرایط تیم مس در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد، نتایج به نفع تیم ما بوده و امیدوارم به صدر جدول نزدیک شویم و فصل را با قهرمانی پشت سر بگذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.