کد خبر : 47072
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 - 10:05
دسته‌بندی نشده
-

اسکورویچ: ایران همواره رقیب اصلی برای تیم های صاحب سبک دنیا به شمار می رود

اسکورویچ: ایران همواره رقیب اصلی برای تیم های صاحب سبک دنیا به شمار می رود
سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان روسیه گفت: تیم ملی ایران یکی از قدرت های برتر فوتسال در سطح جهان به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرگئی اسکورویچ شامگاه جمعه در حاشیه مراسم قرعه کشی مسابقات چهارجانبه تیم های ملی بزرگسالان و امید ایران و روسیه اظهار کرد: پیشتر تیم روسیه بارها به ایران سفر کرده است ولی اولین باری است که به شهر ارومیه می آییم و استقبال گرم مردم و مسوولان این شهر و داشتن سالن زیبا و شش هزار نفری این شهر ، برای من و بازیکنانم بسیار جالب و دیدنی است.
وی اظهار کرد: تیم ملی روسیه خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا آماده می کند و انجام دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی ایران محک خوبی برای بازیکنان ما محسوب می شود.
اسکورویچ ادامه داد: تیم ملی فوتسال ایران همواره رقیب اصلی برای ما و تمامی تیم های صاحب سبک دنیا به شمار می رود و به یقین طی دو روز آینده بازی های زیبا و تماشاگر پسندی از هر دو تیم شاهد خواهیم بود.
به گزارش ایرنا ، با برگزاری مراسم قرعه کشی این مسابقات مقرر شد بعدا از ظهر روز شنبه ابتدا دو تیم ملی بزرگسالان ایران و روسیه به مصاف هم بروند و سپس تیم های ملی امید ایران و روسیه مقابل هم صف آرایی می کنند.
روز یکشنبه در دومین روز این مسابقات ابتدا دیدار دو تیم ملی امید دو کشور و پس از آن تیم های بزرگسالان با هم رقابت خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.