کد خبر : 48612
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آبان 1394 - 13:47
-

ناصری:تیم ملی در گرندپریکس موفق می شود/کمیته فوتسال نباید فردی اداره شود/ناظم‌الشریعه نباید احساساتی شود و حرف‌های نسنجیده بزند

ناصری:تیم ملی در گرندپریکس موفق می شود/کمیته فوتسال نباید فردی اداره شود/ناظم‌الشریعه نباید احساساتی شود و حرف‌های نسنجیده بزند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری  درباره مشخص شدن حریفان تیم ملی فوتسال ایران در گرندپریکس اظهار کرد: فوتسال ما از نظر تکنیک‌ بازیکنان بسیار غنی است و به مراتب از آسیا جلوتر و در سطح جهان مطرح هستیم. کلمبیا و اروگوئه تیم‌های خوبی هستند ولی حریفانی نیستند که بتوانند جلوی ما قد علم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری  درباره مشخص شدن حریفان تیم ملی فوتسال ایران در گرندپریکس اظهار کرد: فوتسال ما از نظر تکنیک‌ بازیکنان بسیار غنی است و به مراتب از آسیا جلوتر و در سطح جهان مطرح هستیم. کلمبیا و اروگوئه تیم‌های خوبی هستند ولی حریفانی نیستند که بتوانند جلوی ما قد علم کنند و اگر یک بار مقابل کلمبیا باختیم یک اتفاق بود.

او افزود: شک نکنیم که بازیکنان ما در این مسابقه‌ها نتیجه می‌گیرند از این‌ها گذشته متاسفانه فوتسال کشور ما هدفمند نیست و ساختارش از بالا تا پایین غلط است.

این کارشناس فوتسال با بیان این که ما در فوتسال تیم‌های پایه نوجوانان و نونهالان نداریم، اظهار کرد: کسانی که امروز بازی می‌کنند در آینده چه کسانی جایگزین‌شان خواهد شد؟ از کجا باید این افراد را جایگزین کنیم؟ متاسفانه تا دلتان بخواهد فوتسال دارای حاشیه است و از نظر زیرساختی، شرایط درستی نداریم.

ناصری درباره نحوه اداره فوتسال کشور تصریح کرد: فوتسال را نباید یک فرد اداره کند که یک کمیته اداره کند که در لیگ ذینفع نباشد.کسانی که ذینفع هستند ناخودآگاه نمی‌توانند تصمیم درست بگیرند و طبیعتا به نفع شخص خود صحبت می‌کنند. افرادی که در این کمیته به کار گرفته می‌شوند، باید علم مدیریت داشته باشند و تصمیمات شخصی نگیرند.

او با بیان این که ترابیان گفته بود که افراد در فوتسال نباید چند شغله باشند، تصریح کرد: علی صانعی که یکی از دوستان عزیز من است و در حال حاضر همزمان مدیر فنی تیم دانشگاه آزاد، مدیر فنی تیم بانوان و مدیر فنی تیم ملی است. پس در عمل می‌بینیم که در صحبت‌هایمان تناقض وجود دارد.

مدیر فنی تیم تاسیسات دریایی اضافه کرد: به عنوان مثال دیگر در حال حاضر محمد ناظم‌الشریعه در حال حاضر هم سرمربی تیم ملی و هم سرمربی تیم امید هستند که این انتخاب نوعی توهین به دیگر مربیان است. یعنی مربی خوب دیگری در ایران پیدا نمی‌شود؟ متاسفانه تصمیماتی که گرفته می‌شود شتابزده است و از روی خرد نیست. تصمیماتی هم از روی احساسات گرفته می‌شود به عنوان نمونه سرمربی تیم ملی از روی احساسات استعفا می‌دهد در حالی که ورزش حرفه‌ای احساسات را نمی‌طلبد.

ناصری درباره همایشی که در روزهای گذشته در رابطه با فوتسال گذاشته شد نیز تصریح کرد: من به این همایش دعوت شدم ولی متاسفانه به علت مشکلی که برایم پیش آمده بود نتوانستم به این همایش بروم. در آن همایش تمام بزرگ‌ها بودند و از هر صحبت این بزرگان، هزار درس می‌شود، درآورد. حسین شمس، وحید شمسایی، درودگر، منصوری، رعدی، پازوکی، عمادی و دیگر افرادی که خود از جنس فوتسال بودند در این همایش شرکت داشتند و برای من جای تعجب است که ما این همه افراد فوتسالی داریم ولی سرمربی تیم ملی و تیم امید فوتسال یک نفر است. این موضوع مقداری غیرطبیعی است.

او با اشاره به انتخاب ناظم‌الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: باید همه ما از ناظم‌الشریعه حمایت کنیم تا تیم ملی نتیجه بگیرد و ناظم‌الشریعه هم نباید احساساتی شود و حرف‌های نسنجیده بزند.

ناصری با بیان این که باید فوتسالی‌ها دوست هم باشند و یکدیگر را حمایت کنند، اظهار کرد: گفته شده بود که به بازیکنان تاسیسات دریایی گفته شده که خوب بازی نکنند. این حرف‌ها را بیرون بریزیم و حرفی نزنیم که بدون سند باشد. حرف را همه می‌زنند ولی حرف مستند زدن مهم است. از همه این‌ها گذشته وای به روز تیم ملی‌ای که یک باشگاه برایش تصمیم بگیرد. وای به آن روزی که یک مربی به بازیکنان تیم ملی بگوید بازی کن یا بازی نکن و وای به آن بازیکنی که با حرف رضا ناصری بازی نکند و وای به حال من مربی که به بازیکن بگویم در تیم ملی بازی نکن! اصلا به هیچ وجه هیچ مربی‌ای به هیچ بازیکنی نگفته که در تیم ملی بازی نکند اگر کسی چنین حرفی زده باشد بعدها مشخص می‌شود. مگر می‌شود که به بازیکنی گفت که بازی نکن؟

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام... یکشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

فوتسال ما نیاز به افرادی دلسوز و کاربلد هم مانند اقای ناصری و شمسایی و.. داره که ایشالا به جایگاه اصلی خودش برگرده

محمد دوشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۷:۰۸

جوک نگو، آقای ناصری و شمسایی دلسوز فوتسال نیستند، دلسوز منافع خودشان هستند.آقای ناصری نگاهی به کادر تیم های خوب جهان بیندازه و بعد اظهار نظر کنه.

نام دوشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۴۶

ناصرى و شمسایى فقط دلسوز جیب خودشون هستن نه فوتسال بهتره این أفراد پر حاشیه هیچ وقت از کنار تیم ملى هم رد نشوند چون فقط حاشیه ساز هستن و هر جا که رفتن اونجا منحل شده مثل تام و فولاد ماهان

نام... یکشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴

آقای افتخاری با این تصمیمات و طرز صحبت کردن صدای همه ی بزرگان فوتسال رو در آورده و ما هم با جناب ناصری کاملا با تکی اداره شدن کمیته فوتسال وتصمیمات غلطی که میگیرن موافقیم

مطلع دوشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۲۱

بابا این عموا ناصرى تا حالا کجا مربى بوده که در مورد فوتسال نظر میده؟؟! بدبختى فوتسال این مملکت اینه که یکى مثل این بابا خودش رو کارشناس این رشته میدونه بدون اینکه یک روز هم مربیگرى کرده باشه!!! ههههه