کد خبر : 49406
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 - 9:35
-

خوراکچی:اگر اشتباه حرف زدم از مربیگری می‌روم/ درس خوبی به فوتسال ایران دادیم

خوراکچی:اگر اشتباه حرف زدم از مربیگری می‌روم/ درس خوبی به فوتسال ایران دادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی پس از شکست سه بر دو تیمش برابر یاسین پیشرو قم در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی بازی سختی را داشتیم چرا که در گذشته گفتم و حالا هم می‌گویم فرقی نمی‌کند تیم فوتسال قم با چه نفراتی مقابل حریفانش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی پس از شکست سه بر دو تیمش برابر یاسین پیشرو قم در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی بازی سختی را داشتیم چرا که در گذشته گفتم و حالا هم می‌گویم فرقی نمی‌کند تیم فوتسال قم با چه نفراتی مقابل حریفانش قرار می‌گیرد چون آنها نفرات قدرتمندی دارند.

وی ادامه داد: تیم فوتسال قم همواره در زمینش اقتدارش را حفظ می‌کند و بازیکنانش آشنایی کاملی با سالنشان دارند که این کار را برای همه تیم‌ها سخت خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران با بیان اینکه تمرینات خوبی در هفته اخیر برگزار کرده بودیم عنوان کرد: آنالیز خوبی از یاسین پیشرو داشتیم و می‌دانستیم سُر بودن سالن بازی به سود قمی‌ها خواهد بود. به همین دلیل سعی کردیم در دفاع اول فنا نشویم اما تیم حریف آنقدر توانمند بود که کار را برای ما سخت کرد و دو گل در نیمه اول خوردیم.

خوراکچی با اشاره به پاور پلی‌ که انجام دادند، گفت: می‌دانستیم تیم قم در دفاع برابر تیم پنج نفره ضعیف عمل می‌کند و این راهکار مناسبی برابر آنها بود. وقتی می‌خواهیم بازیکن تکنیکی قم را از بازی خارج کنیم باید برتری نفری داشته باشیم که پاور پلی روش مناسبی بود.

وی با بیان اینکه بر خلاف جریان بازی گل سوم را خوردیم، ابراز کرد: هدف ما در نیمه دوم پنج نفره کردن برابر یاسین پیشرو بود اما بعد از اینکه دو گل دریافت کردیم این کار را انجام دادیم و فکر می‌کنم به نحو احسن آن را اجرا کردیم که می‌تواند درس خوبی برای فوتسال ایران باشد.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در خصوص داوری برابر یاسین پیشرو قم اظهار کرد: داوران این بازی جزء خوب‌های لیگ ایران هستند ولی اگر در نحوه قضاوت تمرکز بیشتری داشتند دو پنالتی صد درصد درست را برای ما می‌گرفتند.

خوراکچی تاکید کرد: اگر دو توپی که در محوطه جریمه به دست بازیکنان یاسین پیشرو برخورد کرد هند پنالتی نبود و نباید آنها با کارت زرد جریمه می‌شدند قطعا مربیگری را کنار می‌گذارم ولی در غیر اینصورت درودیان نماینده فدراسیون فوتبال و این داورانی که در روی ما حق را ناحق می‌کنند اشتباه کرده بودند را به خدا واگذار می‌کنم.

وی تصریح کرد: قطعا دو پنالتی برای ما گرفته نشد. اگر برای تیم حریف هم ۱۰ پنالتی درست بود باید می‌گرفتند و به خدا قسم ناراحت نمی‌شدم چون نباید حق را ناحق کرد. امیدوارم من اشتباه کرده باشم ولی قطعا اشتباه نکردم و می‌دانم پنالتی را برای ما نگرفتند.

سرمربی میثاق در مورد حرفهایی که به درودیان زده گفت:منظور من اشتباه منتقل شده است.من گفتم که همه باید در آن دنیا جوابگو باشیم و منظورم از این که دو روز دیگر میمیریم این است که همه یک روز از دنیا می رویم و باید پاسخگو باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میلاد دوشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

سالار ی برار فقط بیا شهروند سرمربی شو

ابولی دوشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

واقعا مربی توانمند و زبردستی هست این آقای خوراکچی
من طرفدار تیم یاسین پیشرو قم هستم، ولی از بازی تیم میثاق لذت بردم

بی نام چهارشنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

تو که سلطان حق و نا حق کردنی.چرا از حق حرف میزنی.برو ببین کجاها چیکار کردی؟