کد خبر : 50063
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 - 10:12
-

لیجا اتلتیک برای حضور در جام باشگاههای اروپا بسته شده/ فوتسال ما را با شمس و شمسایی می‌شناسند

لیجا اتلتیک برای حضور در جام باشگاههای اروپا بسته شده/ فوتسال ما را با شمس و شمسایی می‌شناسند

ابراهیم مسعودی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به فیلم‌هایی که از زمان جام جهانی و بعد از آن در اینترنت داشتم پیشنهادی از لیگ مالت دریافت کردم که با توجه به رقم پیشنهادی مناسب تصمیم گرفتم فوتسالم را در این کشور که لیگی قدرتمند و

ابراهیم مسعودی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به فیلم‌هایی که از زمان جام جهانی و بعد از آن در اینترنت داشتم پیشنهادی از لیگ مالت دریافت کردم که با توجه به رقم پیشنهادی مناسب تصمیم گرفتم فوتسالم را در این کشور که لیگی قدرتمند و نزدیک به لیگ ایتالیا دارد، دنبال کنم.

وی افزود: تیم ما چندین بازیکن برزیلی دارد و طوری بسته شده که انشاالله بتوانیم با شروع رقابت‌ها از هفته آینده برای صدرنشینی گام برداشته و با کسب قهرمانی راهی جام باشگاههای اروپا بشویم. از روز اول نیز برای من معلم زبان گرفته‌اند تا بتوانم هر چه سریعتر خودم را برسانم و بهتر در خدمت تیم و دستورات مربی‌مان باشم.

لژیونر ایرانی لیجا اتلتیک با بیان اینکه فوتسال ایران را در جهان با شمس و شمسایی می‌شناسند، تاکید کرد: شاید در داخل کشور قدر اسطوره‌هایی چون شمس و شمسایی را آن طور که باید نمی‌دانیم اما خارج از کشور به شدت برای فوتسال ایران به واسطه این دو ارزش قائل هستند و به فوتسالیست‌های ایرانی احترام می‌گذارند.

مسعودی با بیان اینکه پس از درخشش در جام جهانی۲۰۰۸ انتخاب‌های مناسبی نداشته تاکید کرد: صرف حضور در تیم‌های بزرگ دلیل بر انتخاب درست نیست اما من در این مورد اشتباهاتی داشتم و مصدومیت‌هایم نیز مزید بر علت شد. پس از گیتی‌پسند و در شرایطی که همین سال گذشته آقای شمسایی اجازه داد تا با تاسیسات تمرین کنم تا به آمادگی برسم، از این تیم پیشنهاد دریافت کردم که بخاطر قولی که به رسالت دادم راهی کرمان شدم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدوارم نماینده شایسته‌ای از فوتسال کشورم در لیگ مالت باشم و طوری عمل کنم که زمینه جذب فوتسالیست‌های بااستعداد ایرانی به لیگ‌های اروپایی بیشتر و بیشتر شود. بازیکنان ایرانی بهترین‌های دنیا هستند و اگر لیگ داخلی مثل ادوار گذشته پرطمطراق نیست دلیلی بر ضعف بازیکنان نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه شنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

داش ابراهیم مسعودی.عشق مردم ساوه

حمیدرضا یکشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

آقا ابراهیم ایشالا مثل همیشه موفق باشی