کد خبر : 50783
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 - 0:18
-

دبیری و مس بی حساب شدند/ درگیری دو خبرنگار!

دبیری و مس بی حساب شدند/ درگیری دو خبرنگار!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال با برگزاری داربی شهر تبریز بین دو تیم مدعی دبیری و مس سونگون همراه بود.این مسابقه از ساعت ۱۶ در سالن علوم پزشکی تبریز و با حلقه اتحاد بزرگ بین اعضای دو تیم آغاز شد. این دیدار که با حضور بیش از دو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال با برگزاری داربی شهر تبریز بین دو تیم مدعی دبیری و مس سونگون همراه بود.این مسابقه از ساعت ۱۶ در سالن علوم پزشکی تبریز و با حلقه اتحاد بزرگ بین اعضای دو تیم آغاز شد.

این دیدار که با حضور بیش از دو هزار هوادار همراه بود حواشی مختلفی نیز داشت اما در پایان دبیری تبریز بود که توانست با نتیجه چهار بر یک ؛ سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

دبیری بازی را با گرتو،پیکائیو،جواد اصغری مقدم،بابک اکبری و رشید قلی پور آغاز کرد و در طرف مقابل علیرضا صمیمی،بلو،رستمی ها،بابک نصیری و درخشانی از سوی افضل به زمین فرستاده شد.

گل اول این دیدار توسط جواد اصغری مقدم ، مربی-بازیکن دبیری و در دقیقه ۵ بازی به ثمر رسید که در ادامه تلاش های دو تیم بی نتیجه ماند و در عین نمایش خوب از هر دو تیم ، موقعیت ها از دست رفت تا نیمه اول دیدار با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم تلاش مس سونگون برای جبران گل خورده نتیجه داد و حامد حسین زاده برای این تیم گلزنی کرد تا بازی را به تساوی بکشاند اما پس از این گل دبیری بازی به مراتب بهتری از خود به نمایش گذاشته و موقعیت های به مراتب بیشتری روی دروازه مس ایجادکرد تا ۵ دقیقه بعد از گل حسین زاده و در دقیقه ۳۰ بازی علیرضا عسگری بازی را دو بر یک کرد و بار دیگر دبیری پیش افتاد.

دبیری با به ثمر رساندن دومین گل ، دامنه حملات خود را بیشتر کرد تا سه دقیقه بعد رشید قلی پور سومین گل دبیری را به ثمر رساند ، این گل با تغییر تاکتیک مس همراه بود ، این تیم دروازه بان خود را از بازی خارج کرده و بازیکنی به جای او وارد بازی کرد که این مساله باعث ایجادموقعیت های مناسب گلزنی برای شاگردان اصغری مقدم شد اما در نهایت خود اصغری مقدم چهارمین گل دبیری را به ثمر رساند تا دیدار با نتیجه چهار بر یک به نفع دبیری به پایان برسد و این تیم انتقام شکست سه بر یک در دور رفت را از مس سونگون بگیرد.

وقتی وقت بازی به پایان رسیده بود داور معتقد بود که گرتو خطای هند انجام داده و چسبیده به شش قدم صاحب پنالتی شدند که بلو در مصاف با هم ملیتی خود ناکام ماند.

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

حواشی بازی:

-حضور علیرضا افضل و علیرضا خسروی روی سکوها بخاطر محرومیتی که توسط کمیته انظباطی ابلاغ شده بود مربیان دو تیم را از نیمکت هایشان دور کرد.

-پیش از شروع بازی بلو بازیکن مس و پیکائیو بازیکن دبیری که هردو ملیتی برزیلی دارند باهم دیگر شوخی می کردند.

-آرش جابری دبیر کمیته فوتسال که ناظر این بازی بود پیش از شروع بازی از افضل که پشت تور ایستاده بود خواست تا بالا برود و از روی سکو ها تماشاگر این بازی باشد.

-بخاطر ازدحام جمعیت درهای سالن بروی هواداران بسته شد و شمار زیادی از هواداران بخاطر کمبود جا نتوانستند وارد سالن شوند.

-استقبال خبرنگاران و عکاسان از این بازی زیاد بود که همین امر باعث شد سو تفاهمی بین دو نفر از خبرنگاران برای استقرار دوربین هایشان به وجود آید.

-نیمه اول این بازی شاهد یک بازی کم برخورد از سوی هردو تیم بودیم که فقط ۱ خطا از سوی مسی ها صورت گرفت ولی نیمه دوم شاهد یک بازی پربرخورد بودیم که هر دو تیم در ۱۰ دقیقه پایانی محدودیت خطایشان به پایان رسید.

-علی افضل بوسیله تلفن همراه نکات لازم را به فرخ شهرآرا مربی دروازبان تیم که روی نیمکت بود منتقل می کرد.

-مرتضی عزتی با شکل و شمالی جدید و موهای از ته تراشیده در این بازی حضور یافته بود.

-از بازیکنان هردو تیم بعد از اتمام بازی تست دوپینگ بعمل آمد.مسلم رستمی ها و رامین رستمیان از تیم مس و رشید قلی پور بهمراه نعیم سنگ فروش از تیم دبیری برای تست دوپینگ بعد از اتمام بازی در سالن دوپینگ حضور یافتند.

-نادر دست نشان سرمربی تیم ماشین سازی تبریز تماشاگر این بازی بود.

-دکتر شهرام دبیری،حامد نجفی،حسین قضایی،اسماعیل تقی پور و تعدادی از بازیکنان سال گذشته پایا سازه نیز با حضور در سالن این بازی را از نزدیک تماشا می کردند.

-بعد از اتمام دربی کم حاشیه تبریز دو تیم با یکدیگر دست دادند و به همدیگر خسته نباشید گفتند.

-شادی در رختکن دبیری ها و ناراحتی و غم در رختکن مسی ها تراژدی جالبی را آخر بازی رقم زده بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

همراه همیشگی شما جمعه , ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۵:۳۸

مربی دبیری ، اقای خسروی رو سکوها بود دبیری بهتر بازی کرد ….. اگر کنار تیم بود حاشیه درست میکرد تمرکز همه رو مخصوصاداور بهم میزد