کد خبر : 51946
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 - 12:01
-

فلاح: از پیروزی های متوالی مغرور نمی شویم

فلاح: از پیروزی های متوالی مغرور نمی شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح زاده درباره سومین پیروزی متوالی مقاومت در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: مقاومت به ثبات رسیده و خوشحالم تلاشی که در تمرین انجام می دهیم در مسابقات به ثمر می نشیند. وی بیان کرد: بارها عنوان کردم مشکل مقاومت در نیم فصل اول کم تجربگی بازیکنان بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح زاده درباره سومین پیروزی متوالی مقاومت در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: مقاومت به ثبات رسیده و خوشحالم تلاشی که در تمرین انجام می دهیم در مسابقات به ثمر می نشیند.
وی بیان کرد: بارها عنوان کردم مشکل مقاومت در نیم فصل اول کم تجربگی بازیکنان بود و امروز نتایج قابل قبولی که کسب می کنیم به دلیل روند رو به رشد فنی و ذهنی بازیکنان است.
فلاح زاده با اشاره به آن که درنیم فصل دوم فشار بازی ها نسبت به نیم اول بیشتر است و باید با آمادگی کامل مقابل حریفان ظاهر شد ، افزود: در سه بازی اخیر مقابل تیم هایی به پیروزی رسیدیم که به سه امتیاز بازی نیاز مبرم داشتند.
وی با بیان آن که تلاش مجموعه مقاومت ادامه دار بودن پیروزی ها است ، گفت: پیروزی مقابل تیم های آذرخش در بندر عباس ، شهروند ساری در کرج و فردوسی در مشهد کار بسیار دشواری بود که بازیکنان با غیرت مقاومت به خوبی از پس آن برآمدند.
فلاح زاده در پایان گفت: امیدوارم مدیران استان حمایت بیشتری از مجموعه مقاومت داشته باشند تا این تیم در هفته های حساس پیش رو موفق باشد.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.