کد خبر : 54404
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 - 18:58
-

اعلام برنامه های تیم ملی جهت اعزام به تورنمنت چین

اعلام برنامه های تیم ملی جهت اعزام به تورنمنت چین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی پوشان فوتسال کشورمان برای حضور در تورنمنت چین، ۲۵ آذرماه به این کشور سفر می کنند و پس از پایان این مسابقات در ۳۰ آذر، به کشور باز می گردند. سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگویی کوتاه با fut5al اظهار کرد: پس از پایان بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی پوشان فوتسال کشورمان برای حضور در تورنمنت چین، ۲۵ آذرماه به این کشور سفر می کنند و پس از پایان این مسابقات در ۳۰ آذر، به کشور باز می گردند.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگویی کوتاه با fut5al اظهار کرد: پس از پایان بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر، اردوی تیم ملی با حضور ۱۸ بازیکن از سه شنبه ۲۴آذر آغاز می شود و با انتخاب ۱۴ بازیکن از جمع اردونشینان، تیم ملی ایران چهارشنبه ۲۵آذر برای حضور در تورنمت چین عازم این کشور خواهد شد و به نوعی با تیم (ب) در این مسابقات شرکت می کنیم و به بازیکنان جوان تر میدان خواهیم داد تا شایستگی های خود را اثبات کنند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: پس از بازگشت از چین، بازیکنان به تیم هایشان بازمی گردند و مجددا با به اتمام رسیدن لیگ برتر، اردوی تیم ملی کشورمان با اعلام نفرات جدید برای حضوری پر قدرت در جام ملت های آسیا آغاز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

ناظم یادت باشه مهرداد باید باشه
برای جام ملت ها سلطان مهرداد اعظمی رو دعوت کن ضرر نمیکنی