کد خبر : 54822
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 - 12:34
-

طیبی برای اولین بار بازوبند کاپیتانی مس را بر بازو بست/ ابتکار جالب هواداران فردوسی در تشویق با موسیقی اصیل خراسانی!

طیبی برای اولین بار بازوبند کاپیتانی مس را بر بازو بست/ ابتکار جالب هواداران فردوسی در تشویق با موسیقی اصیل خراسانی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های اقتدارنوین فردوسی مشهد و مس سنگون ورزقان از جمله دیدارهای جذاب این هفته از لیگ‌برتر بود که در نیمه‌اول میهمان با استفاده از اشتباهات بازی پاورپلی حریف موفق به به زدن دو گلی شد که که در نیمه‌دوم هم فردوسی را مجبور به ریسک و افزایش گل‌آوراژ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های اقتدارنوین فردوسی مشهد و مس سنگون ورزقان از جمله دیدارهای جذاب این هفته از لیگ‌برتر بود که در نیمه‌اول میهمان با استفاده از اشتباهات بازی پاورپلی حریف موفق به به زدن دو گلی شد که که در نیمه‌دوم هم فردوسی را مجبور به ریسک و افزایش گل‌آوراژ بازی شد.

این دیدار حساس که با حضور خیل تماشاگران مشهدی در سالن کارگران قاسم آباد مشهد برگزار می‌شد در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود تبریزی‌ها به پایان رسید تا مس و فردوسی به ترتیب در کورس ابتدا و انتهای جدول باقی بمانند.

حواشی این دیدار را در ذیل می‌خوانید:

*غلامعلی مرتضایی مدیرعامل و رضا سالار مدیر رسانه‌ای فرش‌آرا، کریمیان رئیس کمیته فوتسال خراسان، حامد نجفی مدیرعامل مس سنگون و علی رعدی از جمله میهمانان حاضر در جایگاه ویژه سالن کارگران مشهد بودند که این بازی را از نزدیک نظاره‌گر بودند.

*بیش از ۱۵۰۰ تماشاگر مشهدی با ابتکاری جالب و با استفاده از دهل و سرنا و نواختن موسیقی اصیلی خراسانی، حال و هوای جالبی را در سالن به راه انداخته بودند. در طرف دیگر حدود ۶لیدر تبریز به تشویق می‌پرداختند که در بعضی دقایق حرف بدی میان این دو دسته از هواداران ردو بدل شد که به داخل بازی سرایت نکرد.

*ناظر بازی، اعلام آغاز این دیدار را دقایقی به تعویق انداخت و خواستار گرفتن بوقی که در میان تماشاگران زده می‌شد، شد و پس از آن بلافاصله بازی با سوت قاضی میدان به جریان افتاد.

*بازیکنان دو تیم که غالبا با همدیگر دوست و رفیق بودند در این بازی بارها خطاهای سنگینی بر روی هم انجام دادند که با عذرخواهی و دلجویی این صحنه‌ها فورا به پایان می‌رسید.

*حسین طیبی در این بازی برای اولین بار در طول فصل بازوبند سبز رنگ کاپیتانی را در مشهد بر بازو بست. قبل از او بابک نصیری کاپیتان مسی‌ها بود که با اصرار این مسئولیت را در مشهد به طیبی سپرد.

*ستاره مشهدی تیم‌ملی ایران به همراه عیدی دیگر بازیکن مشهدی مس‌سنگون در ابتدای بازی به شدت از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفتند. محبوبیت طیبی در نزد تماشاگران به حدی بود که اعتراض شدید وی به داور بازی در اعلام خطا به سود فردوسی با واکنشی از سوی سکوها مواجه نشد و همه به احترام او تنها سکوت کردند.

*تیم فردوسی مشهد که در نیمه اول مقهور ضدحملات مس شده بود در نیمه دوم به مراتب بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشت و توانست بالاخره بر روی اصرار بر بازی پنج نفره و گرم شدن بازیکنانش در این سیستم دروازه حریف را باز کند ضمن اینکه ابراهیم حاجتی در صحنه‌ای مشابه می‌توانست اختلاف بازی را کمتر کند.

*نتیجه بازی شهروند ساری و منصوری قرچک در ساری و به ثمر رسیدن دو گل در همان ثانیه‌های ابتدایی بازی به سود ساروی‌ها باعث واکنش‌ها و برداشت‌های متفاوتی در میان میهمانان حاضر در جایگاه ویژه شده بود چراکه به ادعای یکی از ناظرین آخرین برد راه ساری برابر منصوری در سالن سید رسول به حدود نزدیک به ۱۰ سال قبل بازمی‌گشته است. همه این برد را برای ساری حیاتی قلمداد می‌کردند.

*در پایان بازی مدیرعاملان دو تیم با سمت یکدیگر آمده و در فضایی دوستانه برای همدیگر آرزوی موفقیت کردند هر چند که مصطفی نعمتی مدیرعامل فردوسی به شدت از نتیجه بدست آمده ناراضی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.