کد خبر : 56467
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394 - 12:10
-

شمسایی:نفرینم این است؛ عاشق شوید یا مربی!/ تمام تیم‌ها آبرو دارند و شرافتمندانه بازی می‌کنند

شمسایی:نفرینم این است؛ عاشق شوید یا مربی!/ تمام تیم‌ها آبرو دارند و شرافتمندانه بازی می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی د در مورد پیروزی ۷ بر ۲ روز گذشته تیمش مقابل شهروند ساری و صدرنشینی تأسیسات دریایی در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر می‎‎کنم توانستیم در یک بازی دشوار پیروز شویم چون پیش از این بازی استرس فراوانی داشتم. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی د در مورد پیروزی ۷ بر ۲ روز گذشته تیمش مقابل شهروند ساری و صدرنشینی تأسیسات دریایی در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر می‎‎کنم توانستیم در یک بازی دشوار پیروز شویم چون پیش از این بازی استرس فراوانی داشتم.
وی ادامه داد: از قدیم گفته‌اند اگر می‎خواهید کسی را نفرین کنید بگویید یا عاشق شود یا مربی! ما ۲۱ هفته صدر جدول بودیم اما در ۲ هفته پایانی لیگ صدر را از دست دادیم تا کلی استرس به من وارد شود اما خدا را شاکرم شرایط طوری پیش رفت که الان صدرنشین باشیم.مربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در خصوص اینکه آیا فکر می‌کرده روز گذشته مس سونگون در قم متوقف شود تا تأسیسات دوباره به صدر جدول برگردد، گفت: مگر خودمان فکر می‌کردیم هفته پیش مقابل آذرخش بندرعباس متوقف شویم؟ بالاخره زیبایی فوتسال به همین چیزها است. باید بگویم که نقش خدا در این اتفاقات بسیار پررنگ است.

شمسایی در واکنش به اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند تیمش شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: اصلاً چنین چیزی مطرح نیست و هر سه تیم تأسیسات، مس و گیتی‌پسند ۳۳/۳ درصد شانس قهرمانی دارند!

وی در مورد این که فکر می‌کند هفته آخر شاهد فوتسال پاکی باشد یا خیر، گفت: قبلا هم گفتم فوتسال ما پاک است و همه تیم‌ها آبرو دارند. تیم‌های حفاری، میثاق و فردوسی مشهد که هفته آخر با سه تیم مدعی قهرمانی بازی دارند، تمام تلاش خود را می‌کنند که بازی شرافتمندانه‌ای به نمایش بگذارند.

«سرنوشت قهرمانی دست دوست صمیمی‌ات محمود خوراکچی است» شمسایی در واکنش به این موضوع تأکید کرد: این‌طور نیست بلکه سرنوشت قهرمانی دست خودمان است. اگر بازی خود را ببریم به کس دیگری نیاز نداریم. می‌دانم میثاق خیلی شرافتمندانه جلوی مس سونگون بازی می‌کند.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

م اصفهان چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

توکه راست میگی؟!!!!

شمسايي چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

خوراکچی نیم فصل اول اینقدر امتیازات گیتی رو مفت از دست داده ک دیگه نیاز به کمکش نیست

نام ... چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴

اخى بیچاره بازیکناى راه سأرى ک قبل بازى مصدوم شدن ایشالا زودتر خوب بشن