کد خبر : 57308
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 دی 1394 - 11:20
-

مخالفتی با تقویم پیشنهادی سازمان لیگ نداریم/ مشکل ما تنها تاریخ زمان بودجه است

مخالفتی با تقویم پیشنهادی سازمان لیگ نداریم/ مشکل ما تنها تاریخ زمان بودجه است

مراد حاجتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطالب فوق اظهار داشت: در تماسی با آقای جابری هم عنوان کردم که ما مشکلی بابت برنامه پیشنهادی لیگ سال آینده نداریم اما اینکه بودجه ما در تیرماه و یا شاید مرداد تصویب می‌شود ما را برای شروع زودتر کار دچار مشکل می‌کند. وی

مراد حاجتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطالب فوق اظهار داشت: در تماسی با آقای جابری هم عنوان کردم که ما مشکلی بابت برنامه پیشنهادی لیگ سال آینده نداریم اما اینکه بودجه ما در تیرماه و یا شاید مرداد تصویب می‌شود ما را برای شروع زودتر کار دچار مشکل می‌کند.

وی افزود: مطابق قانون ما نمی‌توانیم زودتر از دستور مجمع در خصوص فعالیت رشته‌های سال آینده و بودجه‌های آن وارد عمل شویم و حتما باید به ما ابلاغ شود تا کارمان را شروع کنیم و با این تقویم به کارمان خلل ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل حفاری در خاتمه خاطرنشان کرد: باشگاه ملی حفاری اهواز تنها یک تیم فوتسال ندارد که بر اساس آن برنامه‌هایش را هماهنگ کند بلکه با حضور در رشته‌های مختلف ورزشی که همگی تا خرداد رقابتهای‌شان به پایان می‌رسد باید برنامه‌هایش را به صورت کلی نگاه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

شما ک نمیتونید تیمتون و بموقع ببندین و هیچیش دست خودتون نیست پس الکی دم از قهرمانی نزنید