کد خبر : 57955
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 - 10:19
-

ابرقویی‌نژاد: فوتسالی‌ها هیچ درخواستی برای برگزاری اردوی تیم ملی ندادند/ یکبار میزبانی آسیا برای هفت پشت‌مان بس است!

ابرقویی‌نژاد: فوتسالی‌ها هیچ درخواستی برای برگزاری اردوی تیم ملی ندادند/ یکبار میزبانی آسیا برای هفت پشت‌مان بس است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اکبر ابرقویی‌نژاد  در خصوص اینکه تیم ملی فوتسال برای برگزاری اردو در اصفهان درخواستی داده و این در حالی است که گفته می‌شود مسئولان اصفهانی برای برپایی این اردو در اصفهان درخواست پول کرده‌اند، اظهار داشت: به هیچ عنوان من در جریان این موضوع نیستم، درخواستی از سوی مسئولان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اکبر ابرقویی‌نژاد  در خصوص اینکه تیم ملی فوتسال برای برگزاری اردو در اصفهان درخواستی داده و این در حالی است که گفته می‌شود مسئولان اصفهانی برای برپایی این اردو در اصفهان درخواست پول کرده‌اند، اظهار داشت: به هیچ عنوان من در جریان این موضوع نیستم، درخواستی از سوی مسئولان کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال برای برپایی اردوی تیم ملی فوتسال به ما داده نشده است.

وی در مورد اینکه برای برپایی اردو باید با رئیس هیأت فوتبال هماهنگی صورت بگیرد، گفت: طبق روال، باید اینگونه باشد اما در فدراسیون و فوتسال ما کدام امر طبق روال انجام می‌شود؟! همانطور که گفتم این مسئله را من اولین بار است که از شما می‌شنوم. هیچ درخواستی به ما داده نشده است.

رئیس فوتبال استان اصفهان در مورد اینکه آیا این استان حاضر است بار دیگر میزبانی رقابت‌هایی چون جام باشگاه‌های آسیا را برعهده بگیرد، گفت: خیر، به هیچ عنوان، همان یکبار هم میزبان جام باشگاه‌های فوتسال آسیا بودیم برای هفت پشت‌مان بس است!

ابرقویی نژاد در مورد اینکه آیا فقط از فوتسالی‌ها دلخور است؟ گفت: بله، مسئولان ای‌اف‌سی و مسئولانی که در ایران قرار بود اقداماتی را انجام بدهند هیچ کاری نکردند، جدای از تمام گرفتاری‌ها و مشکلاتی که وجود داشت، از لحاظ مالی هم بسیار با مشکل روبه‌رو شدیم که هنوز هم تاوان آن را پس می‌دهیم.

وی در مورد اینکه این شائبه به وجود می‌آید که به علت همین دلخوری از تیم ملی فوتسال درخواست پول شده است، گفت: همانطور که گفتم، به من هیچ درخواستی داده نشده و من در جریان این موضوع نیستم.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

آقای ابرقویی نژاد عزیز آنموقع که بعضی در کامنتها نوشتند که شما و تعدادی از دوستان هیئت فوتبال مثل آقای صادقی به اسم کمک به فوتسال در واقع به دنبال مطرح شدن بین فوتسالیها و لابی برای کارهای خود هستند و گفته شد فریب چرب زبانی بعضی دوستان بخصوص تهرانی را نخورید که شما را با کلمات بالا میبردند را نخورید منظور همین پشیمانی حالای شما از میزبانی بود؟
واقعا این میزبانی به جز این منفعت برای چند نفر چه سودی برای فوتسال اصفهان داشت؟

نام ... چهارشنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲

قراره هرکی کامنت بزاره بقیه بحرفش گوش کنن؟؟ تو کامنت و بزار چیکار رییس و روسا داری؟

Vahid شنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷

آقای ابرقو برای آقازاده تون که بد نشد.کلی سود و منفعت داشت.حالا هیچ اینطور بگو تا مردم نفهمن چرا رد صلاحیت شدی