کد خبر : 57960
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 - 11:39
-

تمام توان خود را برای میزبانی از تیم ملی به کار خواهیم گرفت/تیم ملی با منتخب خراسان بازی می کند

تمام توان خود را برای میزبانی از تیم ملی به کار خواهیم گرفت/تیم ملی با منتخب خراسان بازی می کند
رئیس کمیته فوتسال خراسان رضوی از برنامه های هیات فوتبال برای میزبانی شایسته از تیم ملی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مشهد میزبان آخرین اردوی تیم ملی فوتسال قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود.

ابوالفضل کریمیان رئیس کمیته فوتسال خراسان رضوی در این خصوص عنوان کرد: پس از لغو اردوی تیم ملی در تاجیکستان، فدراسیون فوتبال برای برگزاری این اردو براساس ارزیابی‌های صورت گرفته از بین شهرهای مشهد، اصفهان و جزیره کیش، شهر مقدس مشهد را انتخاب کرد. انتخاب مشهد بعنوان میزبان اردوی آماده سازی تیم ملی نشان از پتانسیل بالای فوتسال استان خراسان دارد.

وی در ادامه گفت: این اردو از تاریخ یکشنبه ۴ بهمن ماه شروع که تا ۱۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و کمیته فوتسال استان برای برگزاری هرچه بهتر این اردو تمام توان فوتسال استان را بکار خواهد گرفت تا همچون برگزاری اولین تورنمت بین‌المللی فوتسال مشهد و برگزاری اردوی استعدادیابی تیم ملی امید رضایت مسئولین، کادر فنی و بازیکنان را فراهم آورد.

کریمیان با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای تیم ملی فوتسال در این اردو اظهار کرد: برگزاری دیدار دوستانه این تیم با منتخب خراسان در نطر گرفته شده است که این بازی در یکی از روزهای اردو در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.