کد خبر : 57968
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 - 12:04
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:ورود فوتسال به المپیک یعنی اعتبار بیشتر این رشته

شمسایی:ورود فوتسال به المپیک یعنی اعتبار بیشتر این رشته
بازیکن سال فوتسال آسیا گفت: حذف تیم امید از مسیر راهیابی به المپیک دردی را بر دردهای دیگرمان اضافه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره دیدار شب گذشته تیم امید برابر ژاپن که منجر به حذف از مسابقات قطر و عدم راهیابی به المپیک پس از ۴۰ سال شد اظها ر داشت: با توجه به اینکه این روزها به خاطر شرایط جسمانی ام در خانه هستم و نمی توانم بیرون بروم با اشراف کامل بازی تیم فوتبال امید را نگاه کردم و دیدم که بازیکنان این تیم تا چه اندازه زحمت کشیدند. متأسفانه ما در ۹۰ دقیقه می توانستیم برنده باشیم اما بدشانسی آوردیم و حذف شدیم تا یک درد در روزی که خبر درگذشت زنده یاد همایون بهزادی را شنیده بودیم بر دردهای مان اضافه شود.

وی در این باره که آیا قرار است بازی های فوتبال از المپیک حذف شود بیان داشت: من هم ظرف این مدت این مطلب را خیلی شنیدم ولی هنوز صحت و سقم آن برایم مسجل نشده است. المپیک جایگاه بزرگی برای ورزش است و هر ورزشکاری که به این مسابقات می رود با برنامه ریزی دقیقی روانه این بازیها می شود.

آقای گل چند دوره مسابقات فوتسال آسیا گفت: اگر چنین اتفاقی رخ بدهد قطعا تحول بزرگی در فوتسال رقم خواهد خورد و این نیست که ما باز هم در المپیک جزو ۴ تیم باشیم چون در آن صورت همه کشورها که از ارزش مدال المپیک مطلع هستند برای رسیدن به آن مدال از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و سطح این مسابقات هم بالا می رود و این کار را برای ما سخت تر هم خواهد کرد و در اینصورت باید برنامه ریزی های خیلی بهتر و بیشتری برای فوتسال مان داشته باشیم.

شمسایی در این ارتباط که آیا با این احتمال موافق است یا مخالف گفت: ای کاش که هم فوتبال در این بازیها باشد و هم فوتسال.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گرگی شنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹

آره خوب توالمپیک بازی نکردی هرچی هوس بکنه سفارش می کنه ایشالاءجادوگرجبران کنه