کد خبر : 58300
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 - 17:00
-

منوچهری:در قرارداد شمسایی پیشنهاد تیم ملی و جدایی از تاسیسات دیده نمی‌شود

منوچهری:در قرارداد شمسایی پیشنهاد تیم ملی و جدایی از تاسیسات دیده نمی‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،غلامرضا منوچهری در نشست خبری باشگاه تاسیسات دریایی با بیان اینکه نگاه این شرکت به ورزش و فوتسال کوتاه مدت نبوده است، اظهار کرد: تلاش ما این است که در ادامه راه تیم خود را در این سطح حفظ کنیم. ما در لیگ برتر در جام باشگاه‌های آسیا قهرمان شده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،غلامرضا منوچهری در نشست خبری باشگاه تاسیسات دریایی با بیان اینکه نگاه این شرکت به ورزش و فوتسال کوتاه مدت نبوده است، اظهار کرد: تلاش ما این است که در ادامه راه تیم خود را در این سطح حفظ کنیم. ما در لیگ برتر در جام باشگاه‌های آسیا قهرمان شده‌ایم و هدفمان این است که این موفقیت‌ها را استمرار بدهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای توسعه باشگاه تاسیسات دریایی و ایجاد تیم‌های پایه، برنامه‌ای دارید یا خیر؟ گفت: در حال حاضر برنامه تدوین شده‌ای نداریم، ولی به حمایت از اقشار ضعیف جامعه بخصوص در نواحی فقیر و حواشی تهران علاقه‌مندیم. می‌دانیم که این موضوع هزینه زیادی هم ندارد. مطالعات اولیه انجام شده و با یک نوع مشارکت با وزارت ورزش و ارگان‌های زیرمجموعه، می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.

مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی در پاسخ به این سؤال که آیا این شرکت برنامه‌ای برای برگزاری فوتسال جام باشگاه‌های جهان در ایران دارد یا خیر؟ تاکید کرد: این موضوع در حیطه وظایف فدراسیون فوتبال است. تاسیسات به عنوان یک باشگاه ممکن است یک سهم را برای برگزاری مسابقات قبول کند ولی به تنهایی قادر نیستیم تمام هزینه‌های آن را بدهیم.

منوچهری همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت تمدید قرارداد شمسایی، احتمال جدایی وی از تیم و حضورش در تیم ملی را در قرارداد وی خواهید دید یا خیر؟ گفت: ما این مطلب را در قراردادش نمی‌بینیم ولی اگر مجدداً حضور شمسایی در تیم ملی مطرح شد، در زمان خودش تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی در پایان با تاکید بر اینکه حمایت‌هایش از این باشگاه ادامه دارد، گفت: من نقش کوچکی در موفقیت تیم داشتم که به این حمایت ادامه خواهم داد.

همچنین دهقانی مدیرعامل شرکت ساخت و تجهیزات تاسیسات دریایی در این نشست خبری گفت: احتمال برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در ایران وجود دارد. البته نام تایلند هم به میان آمده است ولی اگر قرار باشد این مسابقات در ایران برگزار شود، باید تهران میزبان آن باشد.

وی همچنین با انتقاد از صدا و سیما گفت: متاسفم که صدا و سیما از پخش تلویزیونی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خیلی ساده گذر کرد در حالی که پخش مسابقات فوتسال باید به مطالبه اجتماعی تبدیل شود.

مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی هم در این نشست خبری با بیان اینکه این باشگاه درصدد حفظ بازیکنان سال گذشته خود می‌باشد، با انتقاد از فدارسیون فوتبال و هندبال، گفت: ما در دو رشته هندبال و فوتسال، تیم‌داری می‌کنیم ولی از فدراسیون‌ها هیچ کمکی به ما صورت نمی‌گیرد. البته منظور من از کمک، مالی نیست. به عنوان مثال وقتی برای مسابقات‌مان می‌خواهیم در تالار هندبال یک بنر بزنیم، پولش را از ما می‌گیرند.

وی افزود: همچنین صدا و سیما توقع داشت که امسال برای پخش مسابقات ما یک مبلغی را بگیرد. با این مسائل ما دلزده شده‌ایم. رسالت اجتماعی، رسانه‌ها و صدا و سیما ایجاب می‌کند که از ورزش و فوتسال حمایت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گرگی چهارشنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۶:۱۲

کاش این مدیرعامل رو قم داشتتتتتتتتتتتتتت