کد خبر : 59108
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 بهمن 1394 - 10:44
-

نشستی برای وفاق و همدلی فوتسال ملی/همه با هم برای ایران

نشستی برای وفاق و همدلی فوتسال ملی/همه با هم برای ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیروز مراسم برترین های فوتسال ایران با حضور مدیران و اهالی فوتسال برگزار شد، اما انتخاب برترین ها را نمی توان همه ماجرا دانست. مراسمی که فقط انتخاب برترین ها در آن اهمیت نداشت و در اصل نشستی بود برای همدلی و همراهی در فوتسال.همراهی که حلقه مفقوده این سالهای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیروز مراسم برترین های فوتسال ایران با حضور مدیران و اهالی فوتسال برگزار شد، اما انتخاب برترین ها را نمی توان همه ماجرا دانست.
مراسمی که فقط انتخاب برترین ها در آن اهمیت نداشت و در اصل نشستی بود برای همدلی و همراهی در فوتسال.همراهی که حلقه مفقوده این سالهای فوتسال ما بوده است.همراهی که وقتی بود در قاره کهن و جهان بزرگی کردیم وقتی هم نبود ، قهرمانی ها یک به یک از دست رفت.
خیلی ها آمده بودند.از آقای دریبل که همبازی هایش اعتقاد دارند همه کارها و رفتارها و حتی نوع بازیش او را به آقای خاص تبدیل کرده و چند سالی حیدریان را از فوتسال دور نگهداشته ، تا آقای گل فوتسال جهان که باز هم بهترین مربی شد ، تا رئیس فدراسیون که همزمان رئیس کمیته فوتسال قاره کهن است و افتخاری و ترابیان که این بار زیر یک سقف نشستند و خوراکچی و رعدی که افتخار مربی گری در تیم ملی را دارند، تا بازیکنان تیم ملی و مدیران باشگاه ها و …. تا سرمربی و مدیری که کیلومتر ها از بندر آمده بودند تا اخلاق مدار بودن خود را جشن بگیرند.
همه جمع بودند برای فوتسال و هم بودند برای تیم ملی .برای بازگشت اقتدار به عرصه ملی فوتسال.
کفاشیان راست می گوید! امسال سال خاصی برای فوتسال ما بوده است و پرافتخار . تاسیسات پس از سه سال جام باشگاهی آسیا را پس گرفت و بانوان درخشیدند تا برای اولین بار قهرمان شوند و حالا همه با هم چشم انتظار بازگشت جام قهرمانی فوتسال آسیا پس از ۶ سال .جامی که ۶ سال قبل هم در ازبکستان به ما روی خوش نشان داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.