کد خبر : 60085
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 بهمن 1394 - 13:27
-

اصغری مقدم:هیچ مقامی جز قهرمانی شایسته ایران نیست/ نباید مقابل عراق پاور پلی می کردیم/نفرات دیگری هم شایسته ملی پوش شدن بودند

اصغری مقدم:هیچ مقامی جز قهرمانی شایسته ایران نیست/ نباید مقابل عراق پاور پلی می کردیم/نفرات دیگری هم شایسته ملی پوش شدن بودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم بازیکن اسبق تیم ملی درباره بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا و صعود مقتدرانه به مرحله یک چهارم نهایی، اظهار کرد: بازی‌های خوبی را انجام دادیم به جز بازی اول که معمولا در همه مسابقات حساسیت بالایی دارد. تمرکز کادر فنی برای استفاده از تمام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم بازیکن اسبق تیم ملی درباره بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا و صعود مقتدرانه به مرحله یک چهارم نهایی، اظهار کرد: بازی‌های خوبی را انجام دادیم به جز بازی اول که معمولا در همه مسابقات حساسیت بالایی دارد. تمرکز کادر فنی برای استفاده از تمام بازیکنان بود و این کار را هم در تمام بازی‌ها انجام داد. البته بازی‌های ما در مرحله گروهی با تیم‌های اردن و عراق بود که هیچگاه حرفی برای گفتن مقابل ما نداشتند. هدف ما مسابقات جهانی است و هیچ وقت در مرحله گروهی به مشکل نخوردیم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز با تاکید بر اینکه رقبای ایران تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی هستند، افزود: تیم‌های ژاپن، ازبکستان، تایلند معمولا مقابل ما تا حدود زیادی دردسرساز شدند و همیشه برای شکست خفیف مقابل ما به میدان می‌آمدند اما در چند سال گذشته و پس از کسب چند نتیجه ضعیف این خودباوری در آنها به وجود آمده که می‌توانند ایران را شکست دهند و باید تمرکزمان را بر دیدار با آنها بگذاریم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که در سال ۲۰۱۰ هم تیم ایران پیروزی‌های پرگلی در مرحله گروهی داشت اما مقابل تایلند و در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد و از رسیدن به جام باز ماند، گفت: در آن مسابقات بازیکن تیم ملی بودم و روی ضربات ایستگاهی به تایلند باختیم و در بازی رده‌بندی هم استرالیا را شکست دادیم. هیچ مقامی جز قهرمانی شایسته فوتسال ایران نیست.

او با انتقاد از بازی ۵ نفره (پاورپلی) تیم ملی ایران مقابل دروازه عراق، افزود: نباید این کار را در این بازی انجام می‌دادیم چرا که دست‌مان برای مربیان تیم‌های تایلند و ژاپن و … که از مربیان برزیلی و اسپانیایی استفاده می‌کنند رو می‌شود و آنها از نحوه چینش بازیکنان ما مطلع خواهند شد. این برنامه باید در بازی‌های سخت‌تر اجرا می‌شد. سخت‌ترین حریف ما ژاپن است و باید برای آن بازی برنامه‌ریزی کنیم. در چند سال گذشته به جز بازی‌های باشگاهی مقابل این تیم به توفیقی دست نیافتیم و باید امسال این طلسم را بشکنیم.

اصغری‌مقدم اضافه کرد: نفرات دیگری شایسته حضور در تیم ملی بودند اما مربیگری کار سلیقه‌ای است و نمی‌توانیم خرده‌ای به این موضوع وارد کنیم. آرزوی من موفقیت تیم ایران است چرا که هیچ چیزی شیرین‌تر از قهرمانی در جام ملت‌ها برای یک فوتسالیست نیست. خود من چهار، پنج بار قهرمان جام ملت‌ها شدم و می‌دانم بازیکنانی که در این مسابقات به قهرمانی می‌رسند چه حسی دارند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناظم دوشنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

آقاى مثلا کارشناس تو که نمیدونى ٢٠١٠ ایران قهرمان شد براى چى نظر میدى؟؟!!! تو اگر خیلى میفهمى براى چى با تیم دبیرى قهرمان نشدى تو آسیا ؟!! تازه همین چین رو که ایران له کرد با پنالتى و با زور بردین و سوم شدین !! حالا براى تیم ملى کارشناس شدى؟؟!! شهر خیلى شلوغ شده !!!

Futsali سه شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۹:۱۵

افرین سلطان..گل گفتی

نام ... سه شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

مربی برزیلی اسپانیایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اقا جووونننن مربی تایلند که هلندیه فقط مربی ژاپن اسپانیایی ، حالا برزیلی از کجا اوردی ؟