کد خبر : 61068
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 - 12:30
-

کفاشیان:کسب سه جام آسیایی در یک سال نادر است/دولت باید از باشگاه های خصوصی فوتسال تشکر کند/بودجه فوتسال را افزایش خواهیم داد

کفاشیان:کسب سه جام آسیایی در یک سال نادر است/دولت باید از باشگاه های خصوصی فوتسال تشکر کند/بودجه فوتسال را افزایش خواهیم داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم ملی فوتسال توانست با کسب عنوان قهرمانی، سومین جام قهرمانی را به ایران بیاورد. قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان و در نهایت قهرمانی تیم ملی فوتسال آقایان باعث شد تا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم ملی فوتسال توانست با کسب عنوان قهرمانی، سومین جام قهرمانی را به ایران بیاورد. قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان و در نهایت قهرمانی تیم ملی فوتسال آقایان باعث شد تا همچنان در آسیا تک‌تاز باشیم.

وی ادامه داد: این امر نشان می‌دهد که کسب سه جام در آسیا، بسیار نادر است و در واقع ما جام‌های قهرمانی را یکی پس از دیگری درو کرده‌ایم. این عناوین قهرمانی منحصر بودن ما را نشان می‌دهد و در آسیا حرف اول را می‌زنیم که بدون شک این امر مسئولیت ما را در رقابت‌های پیش رو سنگین‌تر می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ضمن اینکه در سطح جهانی، بازیکنان ما کار سخت‌تری دارند. به نظر من بازیکنان می‌توانند در جهان موفق باشند. در واقع این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها را مدیون باشگاه‌های لیگ فوتسال هستیم که از آنها باید تقدیر و تشکر شود. معتقدم دولت باید از باشگاه‌های فوتسال که در بخش خصوصی و با توجه به این شرایط اقتصادی، فعالیت می‌کنند تشکر کند.

وی افزود: برنامه‌های توسعه‌ای برای بانوان، جوانان، شرکت در المپیک جوانان و حضور در رقابت‌های جام جهانی فوتسال بزرگسالان داریم. بودجه‌ای که در اختیار فوتسال قرار داده‌ایم باید بیشتر شود و برای افزایش آن در هیئت رئیسه به بحث و بررسی می‌پردازیم تا بتوانیم شرایط مالی را فراهم کرده و تیم‌ها را در بهترین وضعیت اعزام کنیم.

کفاشیان در پایان گفت: تیم ملی فوتسال آقایان این توانایی را دارد که در کلمبیا جزو سه یا چهار تیم قرار بگیرد. سال آینده هم بانوان بازی‌های سالنی را پیش روی خود دارند و ما توقع کسب مدال از این تیم داریم. بر همین اساس کمیته المپیک در این زمینه باید به ما کمک کند و پشتیبان ما باشد تا بتوانیم در کنار حمایت باشگاه‌ها به موفقیت‌های بالاتری دست یابیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.