کد خبر : 62170
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فروردین 1395 - 1:53
-

شکست ناباورنه قهرمان اروپا و توقف نایب قهرمان جهان

شکست ناباورنه قهرمان اروپا و توقف نایب قهرمان جهان
دیدارهای رفت از مرحله پلی‌آف صعود به جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا در منطقه اروپا دقایقی پیش به پایان رسید و نتایج جالبی در آن بازی‌ها رقم خود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار رفت مرحله پلی‌آف صعود به جام‌جهانی۲۰۱۶ کلمبیا امشب (۲۲ مارس / ۳ فروردین) در ۷ شهر اروپا برگزار شد. ۱۴ تیم صعود کرده به دیدار پلی‌آف امشب به دیدار هم رفتند تا در پایان دو دیدار رفت و برگشت چهره ۷ تیم صعود کننده از قاره سبز به کلمبیا مشخص شود.

در نخستین بازی امشب بلاروس در مینسک میزبان روسیه بود. روسیه که به تازگی عنوان نایب قهرمانی اروپا را کسب کرده بود در این دیدار موفق شد ۴ بر ۱ میزبان خود را شکست دهد. سرگئی آبراموف دو گل (در دقایق ۸ و ۳۳)، روبینیو (در دقیقه ۳) و دیمیتریلیسکوف (در دقیقه ۱۲) گل‌زنان روسیه در این دیدار بودند. تک میزبان نیز توسط الکساندر چرنیک (در دقیقه ۱۰) به ثمر رسید. با این نتیجه روسیه برای رسیدن به جام‌جهانی کار سختی ندارد.

در دیگر بازی این مرحله ایتالیا در میشکولتس مجارستان به مصاف تیم ملی این کشور رفت. ایتالیا در حالی موفق شد این بازی را ۳ بر صفر به سود خود به پایان ببرد که در نیمه نخست نتوانست دروازه مجارستان را باز کند. الکس مرلیم دو گل (در دقایق ۲۲ و ۳۳) و رودولفو فورتینو (در دقیقه ۲۳) گل‌زنان این دیدار بودند. ایتالیا نیز همچون روسیه صعود خود به جام‌جهانی را تقریبا مسجل کرده است.

در شچچین لهستان کار قزاقستان گره خورد و در حالی که تا ثانیه‌های پایانی ۱ بر صفر از میزبان خود لهستان جلو بود زمین را با تساوی یک بر یک ترک کرد. سریک ژامانکلوف (در دقیقه ۳) برای قزاقستان و مارسین میکوتاجویچ (۲۷ ثانیه به پایان بازی) برای لهستان در این دیدار گل‌زنی کردند.

در نیترا اسلواکی، اوکراین دست به کار بزرگی زد و موفق شد تیم ملی این کشور را ۶ بر صفر در هم بکوبد و راه صعود خود به کلمبیا را هموار کند. میخایلو کریتسینا ۳ گل (در دقایق ۱۴، ۲۲ و ۳۲)، ویتالی کیسلیوف (در دقیقه ۱۶)، ایهور بورسوک (در دقیقه ۲۷) و سرهی ژوربا (در دقیقه ۲۸) گل‌زنان این بازی بودند.

جمهوری آذربایجان در آلمیره هلند، نایب قهرمان سابق جهان را با حساب ۵ بر ۱ شکست داد تا برای نخستین بار خود را در یک قدمی جام‌جهانی ببیند. آمادئو ۲ گل (در دقایق ۴ و ۲۸)، فینئو (در دقیقه ۱۲)، آگوستو (در دقیقه ۲۷) و ویتالی بوریسوف (در دقیقه ۳۰) گل‌زنان جمهوری آذربایجان در این دیدار بیرون از خانه بودند. تک گل هلند نیز توسط جمال القنوطی در دقیقه ۹ به ثمر رسید. با این نتیجه هلند را باید حذف شده بدانیم.

عجیب‌ترین نتیجه امشب در ماریبور اسلوونی رقم خورد. جایی که قهرمانی اروپا مقابل اراده بازیکنان میزبان با نتیجه ۱ بر صفر شکست خورد. آلن فتیچ در دقیقه ۱۸ زننده تک گل این بازی بود. با این نتیجه کار صعود به دیدار برگشت کشیده شد.

پرتغال نیز در بلگراد مقتدر ظاهر نشد و با نتیجه ۲ بر ۱ موفق شد صربستان را شکست دهد. ژوا ماتئوس (در دقیقه ۱۲) و کاردینال (در دقیقه ۱۵) گل‌زنان پرتغال در این دیدار بودند. تک گل میزبان نیز توسط مارکو پریچ (در دقیقه ۲۵) به ثمر رسید. کار صعود یکی از این دو تیم نیز به بازی برگشت کشیده شد.

دیدار برگشت این مرحله ۱۲ آپریل (۲۴ فروردین) برگزار خواهد شد.

نتایج کامل شب اول پلی‌آف صعود به جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا در منطقه اروپا:

* بلاروس یک – روسیه ۴

* مجارستان صفر – ایتالیا ۳

* لهستان یک – قزاقستان یک

* اسلواکی صفر – اوکراین ۶

* هلند یک – جمهوری آذربایجان ۵

* اسلوونی یک – اسپانیا صفر

* صربستان یک – پرتغال ۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.