کد خبر : 64017
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 - 9:45
-

شمسایی: خواسته ما منطقی و طبق روال عادی است/فوتسال ما از نظر برنامه ریزی خواب است

شمسایی: خواسته ما منطقی و طبق روال عادی است/فوتسال ما از نظر برنامه ریزی خواب است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی فصل گذشته تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه وضعیتش هنوز برای ادامه همکاری با این باشگاه مشخص نیست، گفت: خواسته‌هایم برای تمدید قرارداد، غیرمنطقی نیست. امیر شمسایی درباره عدم توافقش با باشگاه تاسیسات دریایی و احتمال جدایی‌اش از این باشگاه به همراه شهاب سفال منش، گفت: برای قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی فصل گذشته تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه وضعیتش هنوز برای ادامه همکاری با این باشگاه مشخص نیست، گفت: خواسته‌هایم برای تمدید قرارداد، غیرمنطقی نیست.
امیر شمسایی درباره عدم توافقش با باشگاه تاسیسات دریایی و احتمال جدایی‌اش از این باشگاه به همراه شهاب سفال منش، گفت: برای قهرمانی تیم تاسیسات زحمات زیادی کشیدیم. تاسیسات امسال سه جام در پیش دارد که دو تای آن بین المللی است. در واقع تاسیسات نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان است و برای همین باید به این تیم دید ملی داشت. باید در این شرایط بزرگ فکر کرد.

وی افزود: وحید (شمسایی) که دارد با بازیکنان موردنظر صحبت می‌کند و با چند نفر هم به توافق رسیده است. من هم هفته گذشته به همراه شهاب سفال منش به باشگاه رفتیم و صحبت‌هایی با مسئولان داشتیم ولی تا الان که به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

مربی فصل گذشته تیم تاسیسات در پاسخ به این سئوال که «آیا خواسته‌اش از مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد زیاد بوده است؟» گفت: خیر، اصلا اینطور نیست. خواسته ما منطقی و طبق روال عادی است.

شمسایی در خصوص احتمال حضورش در یک تیم دیگر هم تصریح کرد: اولویت من حضور در تیم تاسیسات است چون برای این تیم زحمت کشیده‌ایم. اگر هم نشد که باید ببینیم چه پیش می‌آید. متاسفانه فوتسال ما با وجود غنی بودن از نظر بازیکن و استعداد، از نظر برنامه ریزی خواب است و همه دقیقه ۹۰ تصمیم می‌گیرند. مشکل فوتسال ایران همین است که هیچکس از چند ماه قبل از شروع بازی‌ها به فکر نیست و همه به نوعی درگیر هستند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.