کد خبر : 64036
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 - 14:49
-

لیگ برتر فوتسال بانوان از شهریور ماه آغاز می‌شود

لیگ برتر فوتسال بانوان از شهریور ماه آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شیرین نصیری، مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان پس از پایان یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: پدیده این دوره از بازیها متعلق به تیم آراد کرمان است چرا که این تیم در نیم فصل دوم تلاش بسیاری کرد تا در رقابتهای لیگ برتر باقی بماند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شیرین نصیری، مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان پس از پایان یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: پدیده این دوره از بازیها متعلق به تیم آراد کرمان است چرا که این تیم در نیم فصل دوم تلاش بسیاری کرد تا در رقابتهای لیگ برتر باقی بماند و بازیهای بسیار تاثیر گذار و موفقی را از خود به نمایش گذاشت. همچنین رز جدیدی، مربی تین پالایش نفت ابادان نیز به عنوان تاثیر گذارترین مربی بخاطر عملکرد مطلوبش انتخاب شد.
وی در ادامه گفت: عنوان نخست خانم گلی مسابقات به سارا شیربیگی اختصاص داده شد. قرار است تا سازمان لیگ فوتسال به نفرات اول تا سوم بازیکنانی که تعداد گل های بیشتری زده اند، جوایزی اهدا کند.
مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان در ادامه درباره دوره دوازدهم بازیهای لیگ برتر فوتسال گفت: پس از ماه مبارک رمضان قرعه کشی این بازیها انجام می‌شود و از شهریور ماه نیز مسابقات استارت خواهد خورد.
وی در پایان گفت: تیم های جنید بندرعباس و فرهنگ ایثار ایرانیان به لیگ دسته یک سقوط کردند و منتظریم تا ۱۲ خرداد ماه رقابتهای لیگ دسته دوم به پایان برسد و تکلیف دو تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.