کد خبر : 64574
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 11:55
-

کشاورز:بلاتکلیفی بدترین مشکل تیم ملی است

کشاورز:بلاتکلیفی بدترین مشکل تیم ملی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز یکشنبه خبر رسید که کاپیتان تیم ملی زانویش را به تیغ جراحان سپرده و در بیمارستان بستری است.با محمد کشاورز زمانی همکلام شدیم که از بیمارستان مرخص و به خانه اش رفته بود: خیلی ناگهانی عمل کردی؟ این درد را از زمان جام ملتها داشتم. همان زمان که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز یکشنبه خبر رسید که کاپیتان تیم ملی زانویش را به تیغ جراحان سپرده و در بیمارستان بستری است.با محمد کشاورز زمانی همکلام شدیم که از بیمارستان مرخص و به خانه اش رفته بود:

خیلی ناگهانی عمل کردی؟

این درد را از زمان جام ملتها داشتم. همان زمان که مصدوم شدم و بازی نیمه نهایی را از دست دادم. البته پزشکان گفته بودند که مشکلی نیست و می توانی بازی کنی اما در آینده به مشکل می خوردم لذا با مشورت با کادرفنی تیم ملی این زمان را بهترین موقع برای عمل زانویم انتخاب کردم.

تا چه زمانی نمی توانی بازی کنی؟

خوشبختانه دوران نقاهتم کم است و به زودی پا به توپ می شوم.مینیسک زانویم کمی پاره شده بود و با شیوه جدید عمل کردند که با لیزر بود و هم درد کمی داشت و هم زودتر خوب می شوم.

شرایط تیم ملی چطور است؟

نسبت به روزهای اول بهتر شده اما برای تیمی که می خواهد در جام جهانی شرکت کند مناسب نیست به خصوص که توقعات هم از ما بالاست و همه انتظار دارند که تیم ملی روی سکو برود اما با این شرایط و با این امکانات نمی شود ضمن اینکه الان مهمترین مشکل ما بلاتکلیفی است. از طرفی بازی های دوستانه قطعی نشده و از سوی دیگر زمان شروع لیگ هم مشخص نیست.این قضیه باعث شده تا تمرینات تیم ملی درعمل بی هدف باشد و مشخص نباشد که در آینده چه اتفاقی می افتد.امیدوارم مسئولان این قضیه را بررسی کرده و هم برای بازی تدارکاتی و هم زمان شروع لیگ تصمیمات بهتری را اتخاذ کنند.

و حرف آخر؟

از تمام کسانی که این چندروز جویای احوال من بودند تشکر می کنم.
منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.