کد خبر : 66022
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1395 - 12:04
-

فرجام ناپسند گیتی‌پسند!

فرجام ناپسند گیتی‌پسند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فعالیت باشگاه گیتی‌پسند طی سال‌های گذشته تحت‌الشعاع مشکلات به وجود آمده برای شرکت گیتی‌پسند قرار داشت و هر از چند گاهی بحث انحلال تیم‌های ورزشی گیتی‌پسند و تعطیلی این باشگاه مطرح می‌شد؛ هرچند که همواره این دیدگاه وجود داشته که این شرکت برای امر تبلیغات خود به‌ ویژه منتفی شدن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فعالیت باشگاه گیتی‌پسند طی سال‌های گذشته تحت‌الشعاع مشکلات به وجود آمده برای شرکت گیتی‌پسند قرار داشت و هر از چند گاهی بحث انحلال تیم‌های ورزشی گیتی‌پسند و تعطیلی این باشگاه مطرح می‌شد؛ هرچند که همواره این دیدگاه وجود داشته که این شرکت برای امر تبلیغات خود به‌ ویژه منتفی شدن بحث ورشکستگی نیازمند باشگاه ورزشی است.

فصل ورزشی باشگاه گیتی‌پسند در شرایطی پایان یافت که هیچ‌کدام از تیم‌های تحت پوشش این باشگاه نتوانستند در حد انتظار نتیجه بگیرند.

*تیم فوتسال گیتی‌پسند که در مقطعی از لیگ حتی در کورس قهرمانی قرار گرفت، در نهایت نتوانست به قهرمانی برسد و با رتبه سومی به کارش پایان داد.

*تیم تکواندوی این باشگاه که برای نخستین بار در لیگ شرکت کرده بود، در نیم‌فصل دوم دچار اختلافات عدیده‌ای بین کادر فنی و باشگاه بر سر پرداختن نشدن مطالبات شد و در پایان لیگ نیز در جمع تیم‌های برتر جایی نداشت.

*در این میان بدترین نتیجه به تیم فوتبال گیتی‌پسند اختصاص دارد که نتوانست تنها سهمیه فوتبال اصفهان در لیگ دسته یک را حفظ کند و در هفته پایانی این رقابت‌ها، سند سقوط به نامش امضا شد.

این تیم که سومین فصل حضورش در لیگ را سپری می‌کرد، چند هفته مانده به پایان لیگ، از قعر فاصله داشت اما نتایجی رقم خورده در هفته‌های واپسین لیگ، موجب شد این تیم یکی از تیم‌های سقوط‌کننده به دسته پایین‌تر لقب بگیرد.

در دو هفته مانده به پایان لیگ، از سوی روابط عمومی باشگاه بیانیه‌ای برای رسانه‌ها ارسال شد که در این بیانیه، قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند شایعات مربوط به فروش امتیاز تیم فوتبال این باشگاه را تکذیب کرده و مدعی شد بدخواهان چنین شایعه‌ای را منتشر کرده‌اند.

با این‌ حال از زمان سقوط گیتی‌پسند به دسته پایین‌تر تاکنون، اظهارنظر رسمی از سوی مدیران این باشگاه در قبال وضعیت این تیم و همچنین شرایط عمومی این باشگاه منتشرنشده است؛ ضمن اینکه سایت باشگاه گیتی‌پسند نیز که سابقاً تمام اخبار و نتایج تیم‌های این باشگاه را منتشر می‌کرد، هفته‌هاست که به‌روزرسانی نشده و آخرین خبر مربوط به فروردین و دیدار دو تیم گیتی‌پسند و صنعت نفت آبادان است.

در شرایطی که هنوز سقوط تیم فوتبال گیتی‌پسند قطعی نشده بود، مسئولان این باشگاه تصمیم‌گیری در مورد بودجه و تیم‌های تحت پوشش را منوط به برگزاری جلسه هیأت مدیره دانستند اما تاکنون خبری از برگزاری این جلسه و تعیین تکلیف احتمالی مخابره نشده است و معلوم نیست باشگاه گیتی‌پسند چه سرانجامی خواهد داشت و آیا این باشگاه خصوصی نیز به سرنوشت دیگر باشگاه خصوصی استان یعنی فولاد ماهان دچار خواهد شد یا اینکه امسال نیز شاهد حضور تیم‌های زیرمجموعه این باشگاه در لیگ خواهیم بود.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

سایت باشگاه به روز نیست ولی اقا جواد شریف مدیر رسانه ای برای بقیه بیانیه و تبریک میگه و واسه گزارش میره اهواز!!