کد خبر : 66397
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 - 14:58
-

بهادری: شمسایی شرایطم را درک کرد/ خط خوردنم از تیم ملی سوتفاهم بود!

بهادری: شمسایی شرایطم را درک کرد/ خط خوردنم از تیم ملی سوتفاهم بود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قدرت بهادری با تائید خبر جدایی اش از تاسیسات دریایی به fut5al گفت: وحید شمسایی با توجه به دو ساله بودن قراردادم، می توانست با جدایی ام مخالفت کند اما شرایطم را درک کرد و به همین خاطر باید از او تشکر کنم. وی همچنین درباره تیم جدید خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قدرت بهادری با تائید خبر جدایی اش از تاسیسات دریایی به fut5al گفت: وحید شمسایی با توجه به دو ساله بودن قراردادم، می توانست با جدایی ام مخالفت کند اما شرایطم را درک کرد و به همین خاطر باید از او تشکر کنم.
وی همچنین درباره تیم جدید خود اظهار کرد: چند پیشنهاد لیگ برتری دارم و در حال بررسی آن ها هستم. فکر می کنم ظرف سه چهار روز آینده تیم جدیدم را انتخاب کنم.
بهادری همچنین درباره خط خوردنش از تیم ملی عنوان کرد: فقط یک سو تفاهم بود. در این میان نقش رسانه ها خیلی مهم است که امیدوارم بیشتر از این به موضوع دامن نزنند. به هرحال من هم سرباز تیم ملی هستم. هر وقت دعوت شوم به بهترین نحوه در خدمت تیم ملی هستم و تمام وجودم را برای پرچم ایران می گذارم. اگر هم نبودم از تمام وجودم دعا می کنم که این هم وظیفه من به عنوان یک ایرانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

،Majid007 دوشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

عاشقتم هر کجا رفتی داداشی انشالله موفق باشی

علیرضا جعفری دوشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

قدرت خان گل زیبا تو که تو فینال با اعتماد به نفس کامل در واقع با شوتی دیدنی به ازبکستان کوبیدی و نزاشتی بازی گره بخوره و واقعا طرفدارارو امیدوار و خوشحال کردی من فراموش نمیکنم . وبارها دیدمش. . جات خنما نو ملی هست ایشالله . موفق باشی