کد خبر : 66718
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1395 - 15:18
دسته‌بندی نشده
-

با جذب بازیکن راس ۹۰درصد تیم‌مان را بسته‌ایم/ برای اردو به اردبیل می‌رویم

با جذب بازیکن راس ۹۰درصد تیم‌مان را بسته‌ایم/ برای اردو به اردبیل می‌رویم
رئيس هيات‌مديره باشگاه دبيري تبريز گفت: با يك راس برزيلي و يك راس داخلي مذاكره كرده‌ايم كه با جذب يكي از آنها تقريبا 90درصد تركيب تيم‌مان را براي فصل آينده بسته‌ايم.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما یک بار تمرینات‌مان را شروع کردیم که با توجه به نامشخص بودن تاریخ شروع لیگ مجبور به تعطیلی آن شدیم اما از این هفته دوباره استارت زده‌ایم و امیدواریم که این بار چیزی تغییر نکند.

وی افزود: با نظر کادر فنی هفته آینده نیز به اردوی اردبیل می‌رویم تا استارت خوبی زده و تیمی منسجم را آماده شروعی خوب در لیگ‌برتر کنیم.

رئیس هیات‌مدیره باشگاه دبیری تبریز با اشاره به جذب حمید احمدی متذکر شد: با توجه به اینکه این فصل با غالب نفرات خود تمدید کرده‌ایم، دو بازیکن دیگر می‌خواستیم که حمید احمدی را گرفتیم که یکی از عقب‌گیرهای بسیار خوب حال حاضر ایران است و تنها یک راس باقیمانده که آن هم به زودی نهایی می‌شود.

دبیری با بیان اینکه این تیم در کادر فنی‌اش نیز تغییراتی داشته است خاطرنشان کرد: جواد اصغری‌مقدم که همچنان سکاندار سرمربیگری تیم دبیری خواهد بود. حضور کارلوس برزیلی هنوز قطعی نشده که تا هفته آینده تکلیفش مشخص خواهد شد اما حسین وطن‌پور و مجید زارعی اکنون دستیاران اصغری‌مقدم هستند و به وی کمک می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

يعقوب سه شنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۰۶

دبیرى جان اول یک مربى بیار که بچه هاى تیم قبولش داشته باشن وگرنه مربیاى تبریز خیلى بهتر از اصغرى هستند پولت رو الکى دور نریز!!